کارخانه دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌تمام ‌اتوماتیک

با توجه به افزایش چشم گیری جمعیت در سال های گذشته، استفاده از دستگاه های جوجه کشی روز به روز در حال افزایش می باشد. این کالا می تواند همان شرایط مرغ مادر را برای تبدیل تخم های نطفه دار به جوجه به خوبی فراهم نموده و بازدهی ایده آلی را به نمایش بگذارد. خرید محصولات به صورت مستقیم از کارخانه دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌تمام ‌اتوماتیک، مقرون به صرفه می باشد تا دوستان بتوانند مقدار درخواستی خود را به شکل عمده سفارش دهند.

کارخانه دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌تمام ‌اتوماتیک

5 مزیت دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌تمام ‌اتوماتیک

5 مزیت دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌تمام ‌اتوماتیک دستگاه جوجه کشی اتوماتیک دارای مزیت های برتری نسبت به نمونه های نیمه اتوماتیک یا دستی قدیمی دارد که در این مقاله جای نخواهد گرفت. در نتیجه تلاش می شود تا تنها به 5 مورد از مهم ترین آنها به صورت کامل اشاره شده تا مخاطب به اطلاعات تازه ای در خصوص کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

  1. انتخاب نوع پرنده: در سیستم به سادگی تنها با لمس چند کلیک می توان نوع پرنده مورد نظر شامل غاز، اردک، مرغ یا کبک یا بوقلمون را انتخاب نموده تا عملکرد مطلوبی را از خود بر جای بگذارد.
  2. تنظیم دما و رطوبت: این موضوع باعث می شود تا اکسیژن رسانی به تمام بخش های تخم، به صورت یکنواخت شکل گرفته تا در بازه زمانی ایده آلی جوجه ها سر از تخم بیرون آورند.
  3. فضای بزرگ: بسته به نوع ماشین می توان در هر مرتبه می توان تعداد 30 الی 200 تخم را به صورت طبقه بندی شده جای گذاری نمود. در خصوص نمونه های خانگی و صنعتی این مسئله متفاوت بوده که انتخاب هر کدام بستگی به نظر خریدار خواهد داشت.
  4. مصرف بهینه برق: از جریان 220 ولت برق شهری بهره برداری می نماید. کم مصرف بوده تا خریدی مقرون به صرفه را شکل داده باشد.
  5. صفحه نمایش ال ای دی: دما، رطوبت و روز شمار به صورت اعداد درشت بر روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد تا بتوان به سادگی تغییرات مورد نظر را در حین اجرا وارد ساخت.
  6. چرخش 360 درجه: این کار را به کمک غلتک های مخصوص خود انجام داده تا هیچ نقطه کوری در زمان جوجه کشی باقی نماند.

خرید دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌تمام ‌اتوماتیک اصلی

خرید دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌تمام ‌اتوماتیک اصلی خرید دستگاه‌ جوجه‌کشی اصلی تمام ‌اتوماتیک به صورت از راه دور انجام می شود. تنها کافیست تا تلفن همراه خود را برداشته و با یکی از شماره های قید شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. مقدار خود را مشخص کرده تا آن را در بازه زمانی کوتاهی بدست آورید.

عرضه سراسری محصول در بسته بندی های پلمب شده معتبر انجام می شود تا آفات و عوامل بیماری زا اجازه ای برای نفوذ و خسارت زایی نداشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما