کارخانه تولید دستگاه جوجه کشی 85 تایی

دستگاه جوجه کشی 85 تایی جزو نمونه های کوچک این دستگاه ها محسوب می شود که توسط مراکزی تحت عنوان کارخانجات تولید ماشین آلات جوجه کشی، تولید می شون. کارخانه تولید این محصولات سعی دارد تا از پیشرفته ترین و به روز ترین قطعات و تجهیزات در ساختار دستگاه جوجه کشی به کار ببرد تا دقت عمل دستگاه را افزایش دهد و در نهایت محصولی مطمئن و ممتاز را در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهد.

کارخانه تولید دستگاه جوجه کشی 85 تایی

بررسی دستگاه جوجه کشی از نظر مدل

بررسی دستگاه جوجه کشی از نظر مدل دستگاه های جوجه کشی جزو تجهیزات ضروری مراکز پرورش طیور هستند که در ظرفیت ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. تنوع در مدل های این دستگاه ها موجب شده است تا خریداران هنگام انتخاب این محصولات، سردرگمی شوند. در ادامه قصد داریم به بررسی مدل های متنوع دستگاه جوجه کشی بپردازیم.

یکی از انواع دستگاه های جوجه کشی، نمونه‌ های خانگی می باشد که معمولا در محیط‌ های کوچک مانند منزل قابل استفاده است. این مدل ها دارای وزن سبک هستند و ابعاد و اندازه کوچکی دارند. به طوری که می‌ توان به راحتی آن ها را حمل کرد. دستگاه جوجه کشی خانگی می ‌تواند حداکثر ۱۰۰ عدد تخم مرغ را پرورش دهد.

یکی دیگر از مدل های دستگاه جوجه کشی نمونه های حرفه ای است که برای پرورش تخم پرنده های زینتی و نژاد های کمیاب و گران قیمت مورد استفاده قرار می‌ گیرد. معمولا ظرفیت این دستگاه ها کم است. همچنین این دستگاه های جوجه کشی می توانند تنظیمات دما، رطوبت و میزان گردش را به صورت بسیار دقیق انجام دهند. چرا که تخم پرندگان گران قیمت و کمیاب بسیار نسبت به شرایط محیطی حساس هستند.

دستگاه جوجه کشی صنعتی یکی دیگر از مدل‌ های این محصولات است که معمولاً در مزارع و سالن های پرورش طیور به کار می ‌رود. ظرفیت این دستگاه ها بسیار بالا است و می توانند همزمان هزاران تخم نطفه دار را به جوجه تبدیل کنند.

عرضه بی واسطه دستگاه جوجه کشی 85 تایی

عرضه بی واسطه دستگاه جوجه کشی 85 تایی انواع دستگاه جوجه کشی همه پرندگان توسط مراکز تولید کننده بسیاری در سراسر ایران تولید و ارائه بازار می شود که هر یک از انواع این دستگاه ها کاربرد های مختص به خود را دارند.

با توجه به این که در ایران مراکز بسیاری به تولید و پرورش طیور و تخم آن ها فعال هستند و نیاز شدیدی به استفاده از دستگاه جوجه کشی دارند، به دنبال این موضوع عرضه بی واسطه دستگاه جوجه کشی ۸۵ دایی و دیگر نمونه های این محصول در سراسر ایران به صورت کلی و عمده انجام می‌ شود تا به راحتی این دستگاه با قیمتی بسیار نازل و در تنوع بالا در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما