کارخانه تولید دستگاه جوجه کشی 2000 تایی

کارخانه تولید دستگاه جوجه کشی 2000 تایی این محصول را به مشتریان خود عرضه می دهد. دستگاه جوجه کشی 2000 تایی در داخل کشور کارکرد صنعتی داشته است و زا این دستگاه ها برای تولید عمده جوجه در مرغداری ها استفاده می کنند. برای این که از دستگاه جوجه کشی به خوبی بهره برد باید در داخل آن از تخم مرغ سالم و نطفه درا کار گذاشت در این صورت بعد از 21 روز در صورت مناسب بودن عوامل مورد نیاز می توان برداشت جوجه را شروع کرد. این دستگاه جر تجهیزات ظرفیت بالا به حساب می آید.

کارخانه تولید دستگاه جوجه کشی 2000 تایی

نکاتی درباره دستگاه جوجه کشی

نکاتی درباره دستگاه جوجه کشی در باره دستگاه جوجه کشی باید به این موارد دقت کرد که برای این که در این زمینه موفق بود در داخل دستگاه جوجه کشی بایستی از تخم مرغ های سالم و نطفه دار استفاده کرد در این صورت همه تخم مرغ های کار گذاشته شده به جوجه تبدیل خواهند شد.

نکته بعدی در این زمینه المان ها جوجه کشی می باشد منظور از المان های جوجه کشی دما، رطوبت و اکسیژن می باشد که بایستی این سه فاکتور به خوبی بررسی و آنالیز شوند اگر یکی از فاکتور های موجود نباشد به وجود آمدن جوجه در داخل دستگاه امکان پذیر نخواهد بود.

دمای مورد نیاز برای در آوردن جوجه انواع پرندگان در داخل دستگاه دمای 37 درجه سانتی گراد می باشد و رطوبت مورد نیاز هم از 55 تا 65 درصد می باشد و این فاکتور هم باید به خوبی تامین شود. اکسیژن هم که در محیط موجود می باشد.

دستگاه های جوجه کشی در انواع مدل های خانگی و ظرفیت بالا در داخل بازار موجود می باشد که هر کدام یک از این دستگاه ها مصرف کننده خاص خود را به همراه دارد. تخم مرغ ها در داخل دستگاه باید به صورت چرخشی حرکت داشته باشند در این صورت سه فاکتور گفته شده به تخم مرغ برخورد خواهد کرد.

روش های تهیه انواع دستگاه جوجه کشی 2000 تایی

روش های تهیه انواع دستگاه جوجه کشی 2000 تایی روش های تهیه انواع دستگاه جوجه کشی 2000 تایی در داخل کشور متنوع می باشد که مصرف کننده می تواند این دستگاه را برای جوجه کشی 2000 تایی خود محصول را سفارش دهد. یکی از ره های به دست آوردن دستگاه 2000 تایی سفارش مستقیم است در این روش دستگاه با قیمت ارزان به دست خریدار می رسد.

روش دیگر برای تهیه انواع دستگاه جوجه کشی سفارش عمده می باشد در این روش هم محصول به قیمت تولیدی تامین می شود. دستگاه جوجه کشی دو هزار تایی را هم می توان به روش بدون واسطه سفارش داد. دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا در سطح بازار بیشتر کارکرد صنعتی داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما