پخش کننده دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا

با توجه به افزایش جمعیت جامعه امروزی و تغییر نیازهای آن، استفاده از دستگاه های جوجه کشی مصنوعی برای تکثیر انواع پرندگان رونق زیادی پیدا کرده است. دستگاه جوجه کشی در ظرفیت های گوناگون در بازار عرضه و پخش می شوند که بسته به نیاز مشتری می توان دستگاه متفاوتی را به او ارائه داد به عنوان مثال دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا در صنعت بیشتر استفاده می شود و طرفداران زیادی دارد.

پخش کننده دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا

معرفی انواع دستگاه جوجه کشی بر اساس ظرفیت

معرفی انواع دستگاه جوجه کشی بر اساس ظرفیت همانطور که در بالا نیز گفته شد، دستگاه های جوجه کشی مصنوعی در ظرفیت های متنوع در بازار موجود می باشند که هر کدام برای مصارف متفاوتی استفاده می شوند. هر یک از افراد باید با دقت به بودجه و سرمایه خود و این که دستگاه را برای چه مکان و چه کاری قرار است استفاده شود، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

  1. دستگاه جوجه کشی خانگی: ظرفیتی بین 12 تا 210 تخم را دارد. این دستگاه جوجه کشی مصنوعی بیش تر برای مصارف خانگی و کسب و کارهای کوچک استفاده می شود.
  2. دستگاه جوجه کشی نیمه صنعتی: در حدود 210 تا 900 تخم ظرفیت دارد. بیشتر مناسب افرادی که کسب و کار کوچکی را برای تکثیر جوجه به راه انداخته اند، می باشد.
  3. دستگاه جوجه کشی صنعتی: بیش ترین ظرفیت را در بین انواع دستگاه های جوجه کشی دارد و ظرفیت این دستگاه از 900 تخم شروع شده تا ظرفیت 10 هزار تخم نیز در بازار وجود دارد که اغلب مورد استفاده صنایعی قرار می گیرد که به تولید انبوه جوجه یک روزه می پردازند.

مرکز تولید دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا

مرکز تولید دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا در جامعه امروزی دستگاه های جوجه کشی مصنوعی مختلفی در بازار وجود دارند که ظرفیت های متفاوتی دارند.هرکدام از این دستگاه ها متناسب با ظرفیت در صنایع و کسب و کارهای مختلف استفاده می شود.

تولید دستگاه جوجه کشی در مناطق زیادی از ایران و توسط شرکت های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شود که همه آنها می توانند از نظر قیمتی و کیفیتی با یکدیگر تفاوت داشته باشند. پخش کننده دستگاه جوجه کشی این دستگاه را قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مشتریانی قرار می دهند که در کار تکثیر جوجه هستند.

با استفاده از این دستگاه ها می توان انواع جوجه ها را تکثیر کرد. از تخم پرندگان کوچکی مانند فنچ گرفته با تکثیر تخم پرندگان بزرگی مانند شتر مرغ توسط این دستگاه های جوجه کشی قابل انجام است. تکثیر جوجه پرندگان زینتی با اینکه ریسک و حساسیت بالایی دارد با این حال افراد زیادی در حال انجام جوجه کشی به روش صنعتی با استفاده از این دستگاه ها هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما