پخش عمده دستگاه جوجه کشی 2000 تایی

دستگاه جوجه کشی ۲۰۰۰ تا یک دستگاه بزرگ جوجه کشی است که برای سالنهای بزرگ صنعتی که در کار پرورش جوجه هستند استفاده می گردد. با خرید دو دستگاه جوجه کشی 2000 تایی می توان یک کسب و کار پر قدرت را در سالن های مخصوص آغاز کرده و کسب درآمد نمود. برای خرید دستگاه جوجه کشی مدل 2000 تایی می توان از مراکز پخش عمده دستگاه جوجه کشی دوهزارتایی اقدام به خرید این دستگاه ها نمود.

پخش عمده دستگاه جوجه کشی 2000 تایی

استفاده از دما مناسب در دستگاه جوجه کشی

استفاده از دما مناسب در دستگاه جوجه کشی دما مناسب یکی از مهمترین معیار هایی است که در دستگاه جوجه کشی مطرح است. دمای مناسب برای اینکه تخم ها به فاز های مختلف تبدیل شودند و همچنین برای رشد مناسب جنین ضروری است .

دما مناسب برای مرحله ستر پرندگان به حالت عمومی باید حدود ۳۷ درجه سانتیگراد باشد. جوجه کشی از تخم هایی که نطفه دار هستند باید با دما بسیار مناسبی انجام گردد زیرا این تخم ها ما بسیار حساس هستند

اگر یک درجه افزایش و کاهش دما وجود داشته باشد منجر به خفه شدن نطفه های موجود در تخم می گردد. مرحله هچر که مرحله آخر است جوجه ها به اندازه کافی بزرگ شده و در حال خروج از تخم هستند دما در حدود چند دهم درجه سانتیگراد کاهش پیدا م ی‌کند و اگر دما نیز کم و بیش تر نیز مشکلی به وجود نمی آید.

در شروع به کار با دستگاه جوجه کشی باید ابزارهای حرارتی یک دستگاه به صورت کاملاً دقیق بررسی شود کار بعد از آن به صورت واقعی شروع گردد. می توان برای تنظیم دمای دستگاه یک مقدار آب داخل سینی ایجاد رطوبت دستگاه و سپس به صورت تستی دما را تنظیم کرد.

آشنایی با فروشندگان دستگاه جوجه کشی 2000 تایی

آشنایی با فروشندگان دستگاه جوجه کشی 2000 تایی دستگاه جوجه کشی ۲۰۰۰ تایی یک دستگاه بزرگ صنعتی برای جوجه کشی محسوب می گردد. دستگاه جوجه کشی مدل ۲۰۰۰ تایی با توجه به گنجایش زیادی که دارد به دستگاه جوجه کشی یک روزه نیز معروف است. یعنی می توان در مدت زمان ۲۴ ساعت مقدار ۲۰۰۰ جوجه کشی در روز انجام گردد.

این دستگاه ها با پیشرفته ‌ترین تجهیزاتی که دارند می توانند اقدام به این حجم بالا از جوجه کشی نمایند. این دستگاه‌ ها بسیار پیشرفته هستند و قیمت این دستگاه ها نیز بسیار بالا است. افرادی که افرادی که هنوز کار با دستگاه جوجه کشی را بلد نیستند هرگز اقدام به خرید دستگاه جوجه کشی مدل ۲۰۰۰ تایی از فروشندگان این دستگاه را نکنند.

همچنین می توان برای آشنایی با فروشندگان دستگاه جوجه کشی 2000 تایی که دستگاه جوجه کشی خارجی را به فروش می رسانند، از سایت اینترنتی که در این زمینه در حال فعالیت است اقدام کرده و با کمی پرس و جو نیز می ‌توان با فروشندگان دستگاه جوجه کشی آشنایی بیشتری پیدا کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما