پخش عمده دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی

دستگاه جوجه کشی ۳۰۰۰‌ تایی، اولین اندازه دستگاه جوجه کشی صنعتی ، که می تواند تمام طیور را جوجه کشی کند ، یک دستگاه جوجه کشی بزرگ و ویژه با ظرفیت یک چهارم ظرفیت جوجه ریزی جوجه کشی و سه چهارم جوجه کشی است. این در مورد سیستم جوجه ریزی عملی و کارآمد است . یکی از بهترین توانایی های این دستگاه جوجه کشی بزرگ با سیستم جوجه ریزی همزمان آن است. از این رو پخش عمده دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی از سوی شرکت تولیدی ما امکانپذیر می باشد.

پخش عمده دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی

ظرفیت های مختلف دستگاه ‌جوجه‌کشی

ظرفیت های مختلف دستگاه ‌جوجه‌کشی پس از آزمایش پرندگان مختلف مانند مرغ ، بوقلمون ، کبک و بلدرچین و بدست آوردن بازده بسیار خوب ، آنها در خط تولید این کارخانه قرار گرفتند و سپس کلیه دستگاه های جوجه کشی تولیدی این شرکت به پنل های دیجیتال و کاملاً اتوماتیک مجهز شدند. بیشتر تماس گیرندگان از بخش فروش این شرکت خریدار ماشین جوجه کشی صنعتی می خواستند.

1.4 این دستگاه همزمان قادر به جوجه ریزی بود و مشکل کسانی که نمی توانستند 3026 تخم مرغ را در یک روز جمع کنند نیز برطرف شد.آنها می توانستند هفته ای یک تخم مرغ در این دستگاه جوجه کشی صنعتی جمع کنند. آنها اساساً هفتگی را قرار می دادند و تنظیم می کردند.

. یکی از مهمترین اجزای تولید دستگاه جوجه کشی سنگ دستگاه جوجه کشی صنعتی است که باید از مواد گالوانیزه با کیفیت 1.5 میلی متر ساخته شده باشد و با اتصالات پیچ و مهره به یکدیگر متصل شده و قابلیت باز و بسته شدن را دارد.

همه قطعات یا ورق گالوانیزه و سایر قطعات برای جلوگیری از زنگ زدگی ، گالوانیزه گرم می شوند. دستگاه ظرف آب بدون چرخ و ثابت: پمپ هوا و دستگاه پمپ آب جهت تأمین رطوبت فن دستگاه جوجه کشی 3000: 3 دمنده با مهر استاندارد ملی ایران ، برچسب انرژی درجه. عنصر دستگاه جوجه کشی: ایوان دستگاه دارای 4 عنصر است ، یکی با اتصال گیره سرامیکی بدون اتصال دستگاه به سیستم رطوبت: قابل تنظیم – دستگاه های شرکت شریک فقط یک نشانگر رطوبت دارند.

خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی ارزان

خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی ارزان این دستگاه شامل اسپرم متر و مجموعه ای از شانه های کامل و یک سبد کاملاً جوجه ریزی است. این دستگاه شامل یک کتابچه راهنمای کاربر 228 صفحه ای و کتاب اصول جوجه ریزی برای همه مرغ های سنگی است. دستگاه: گالوانیزه ضد زنگ ، ضد رطوبت. Super معتبر گارانتی استاندارد گروه صنعت مینیاتور ، دستگاه دارای 12 ماه ضمانت تعویض و 10 سال ضمانت خدمات پس از فروش ، همراه با شماره سریال و تاریخ تولید. سبد بچه ساز فلزی شانه های دستگاه پرنده است.
مشتریان گرامی که قصد خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی ارزان را دارند می توانند با مراجعه به سایت رسمی شرکت تولیدی ما این محصول را با ضمانت کیفیت و گارانتی معتبر با قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایند. از طرفی هم می توانید با خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی ارزان از مجموعه ما از گارانتی معتبر استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما