پخش انواع دستگاه جوجه کشی پیشرفته

دستگاه های جوجه کشی به علت کارکردی که برای تولید و پرورش پرندگان دارند، از انواع دستگاه هایی است که تقریبا در تمامی کارخانه های مربوط به پرورش و تولید طیور یافت می شود. این دستگاه ها دما و رطوبت و تهویه لازم برای پرورش جنین داخل تخم ها را فراهم می کند. دستگاه جوجه کشی پیشرفته یکی از انواع دستگاه های جوجه کشی است که از فناوری های خاص و بسیار کاربردی در آن ها استفاده شده است تا تمامی شرایط لازم برای پرورش جنین داخل تخم ها را به بهترین شکل ممکن فراهم کند. این دستگاه ها را می توان از مراکز معتبر خریداری کرد.

پخش انواع دستگاه جوجه کشی پیشرفته

اهمیت رطوبت محیط جوجه کشی

اهمیت رطوبت محیط جوجه کشی پوسته تخم های پرندگان دارای یک پوسته است که روزنه هایی دارد. کار این روزنه ها رساندن اکسیژن به جنین داخل تخم می باشد و باعث می شود جنین بتواند تنفس کند. وجود این روزنه ها باعث می شود که رطوبتی که داخل تخم وجود دارد به دلیل دمای بالا درون دستگاه شروع به بخار شدن کند. مقدار آبی که تبخیر می شود به رطوبتی که داخل دستگاه جوجه کشی وجود دارد وابسته است.

اگر رطوبت داخل دستگاه کم تر باشد باعث بخار شدن بیش تر آب درون تخم می شود. و این مسئله باعث می شود کیسه داخل تخم بزرگ تر شود و در نتیجه نوک جوجه به دیواره کیسه نزدیک تر می شود و به تبع آن جوجه درون تخم زودتر متولد می شود. اگر رطوبت داخل دستگاه بیش تر باشد آب کم تری درون تخم بخار می شود و این مسئله باعث می شود جوجه دیر تر متولد گردد.

برای تامین رطوبت درون دستگاه جوجه کشی از راه های مختلفی استفاده می شود. یک راه تامین رطوبت گذاشتن یک ظرف حاوی آب درون محفظه است. دستگاه های جوجه کشی پیش رفته تجهیزاتی دارند که می توان میزان رطوبت را در آن ها کنترل کرد. میزان رطوبت درون دستگاه ها در هر دوره جوجه کشی متفاوت است.

رطوبت درون این دستگاه ها به میزان دما و تهویه داخل دستگاه جوجه کشی بستگی دارد. رطوبت درون دستگاه های جوجه کشی باید به صورت مداوم کنترل شود، زیرا رطوبت عامل بسیار مهمی در فرایند جوجه کشی است. دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک از انواع دستگاه های جوجه کشی پیشرفته است.

خرید مرغوب ترین انواع دستگاه جوجه کشی پیشرفته

خرید مرغوب ترین انواع دستگاه جوجه کشی پیشرفته دستگاه جوجه کشی دیجیتالی، تکنولوژی پیشرفته ای دارد و فرآیند جوجه کشی را برای استفاده کنندگان آن بسیار راحت کرده است. این کار باعث می شود که فرآیند جوجه کشی برای افراد مبتدی و غیر ماهر بسیار راحت شود، زیرا تمامی اطلاعات لازم برای فرایند جوجه کشی پرندگان مختلف در حافظه این دستگاه ها ذخیره شده است.

دستگاه جوجه کشی بر حسب ظرفیت های متفاوتی که دارد، کارایی مختلفی دارد. دستگاه هایی با راندمان بالا و ظرفیت زیاد برای جوجه کشی پرنده هایی که برای مصارف تغذیه ای مورد استفاده قرار می گیرد، کاربرد دارد.

دستگاه هایی با ظرفیت کم تر می توانند برای تولید جوجه های زینتی مورد استفاده قرار گیرد. برای جوجه کشی پرندگان با کیفیت بالا باید از دستگاه های جوجه کشی مرغوب و با کیفیت استفاده کرد. کیفیت دستگاه های جوجه کشی به مشخصات فنی این دستگاه ها و کیفیت تجهیزات آن ها بستگی دارد. قیمت دستگاه های جوجه کشی به نسبت کیفیت و ظرفیت آن ها هم متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما