واردات دستگاه جوجه کشی 3700 تایی

دستگاه جوجه کشی وارداتی انواع مختلفی دارند و بر اساس ظرفیتی که دارند تقسیم بندی می شوند. علاوه بر ظرفیت در مزیت و مشخصات, برند, عملکرد و سرعت نیز تنوع بسیاری دارند.

یکی از انواع ظرفیت های دستگاه های جوجه کشی, دستگاه جوجه کشی 3700 تایی است که قیمت آنها بر اساس برند ایرانی و خارجی و مشخصات و کیفیت دستگاه و سرعت و عملکرد آنها تفاوت هایی با هم دارند.

واردات دستگاه جوجه کشی 3700 تایی

استفاده از رطوبت مناسب در دستگاه جوجه کشی

استفاده از رطوبت مناسب در دستگاه جوجه کشی میزان رطوبت برای انواع پرندگان بین ۵۵ تا ۶۵ درصد است. رطوبت کمتر از آن منجر به تبخیر تخم و کاهش اندازه کیسه هوایی شده و تنفس جنین را با مشکل مواجه کند و منجر به تلف شدن جنین در داخل تخم های نطفه دار می شود.

استفاده از رطوبت مناسب در دستگاه جوجه کشی سبب رشد و افزایش سرعت تولید جوجه می شود. علاوه بر رطوبت، گرما و حرارت استاندارد نیز در تولید و سرعت رشد جوجه در دستگاه ها می شود‌. در جهد خرید دستگاه جوجه کشی استاندارد با دما و رطوبت مناسب دقت کنید.

دستگاه های جوجه کشی باید به نحوی ساخته شوند که رطوبت رسانی اتوماتیک و استانداردی داشته باشند. همچنین باید سنسورهای بسیار دقیقی بر روی آن نصب شود. به علاوه از نظر سیستم گرمایشی و تهویه استاندارد نیز وسیله درجه یک و باکیفتی بر روی دستگاه نصب شود.

تنوع در دستگاه های جوجه کشی بر اساس میزان ظرفیت و عملکرد و مشخصات دستگاه تقسیم بندی می شوند.میزان سرعت دستگاه و برند ایرانی و خارجی آن و تنوع کالا نتخاب را سخت تر می کند.

دستگاه های جوجه کشی خانگی ظرفیت 5 تا 150 عدد را دارا هستند و دستگاه های نیمه صنعتی از 150 تا 2000 عددی ظرفیت دارند. دستگاه های جوجه کشی صنعتی از 2000 تا 20000 عدد تخم را ظرفیت دارند.

دستگاه جوجه کشی یک دستگاه مصنوعی برای تخم گذاری از روی تخم نطفه دار است و باید مانند مرغ مادر نقش را ایفا کنند. با توجه به شرایطی که مرغ مادر برای ایجاد جوجه و تخم گذاری انجام می دهد باید شرایط در این دستگاها از نظر حرارت و رطوبت همانند مرغ مادر باشد.

تولیدی ها برای تولید این دستگاه ها باید کاملا شرایط استاندار جهانی در زمان تولید را طی کنند در صورتی که این استاندارد را طی نکنند جوجه اوری ضعیف می شود و یا صورت نمی گیرد.

عمده فروشی انواع دستگاه جوجه کشی 3700 تایی

عمده فروشی انواع دستگاه جوجه کشی 3700 تایی باید بگوییم دستگاه های جوجه کشی هر کدام ویژگی و مزیتی دارند و مشتریان معمولا با توجه به بودجه خود و میزان ظرفیت مورد نیاز و مزیت هایی که مد نظر می باشد خرید مربوطه را انجام می دهد. در صورتی که واسطه ها حذف شوند و فروش مستقیم صورت بگیرد انواع دستگاه جوجه کشی جدید در انواع نمونه های خود با قیمتی کمتر به فروش می رسند.

علاوه بر حذف واسطه ها و مستقیم خرید عمده این دستگاه ها از عمده فروشی ها در ظرفیت های متنوع مخصوصا دستگاه های جوجه کشی 3700تایی با مبلغ مناسب تر پیشنهاد به صرفه ای می باشد. این دستگاه ها در انواع برند های ایرانی و خارجی فروش خوبی دارند و با توجه به میزان سرعت و ظرفیتی که مشتری میخواهد میتواند خرید مناسبی انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما