واردات انواع دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی

دستگاه جوجه کشی با ظرفیت های مختلفی در داخل و خارج کشور تولید می شود و بسیاری از آنها به کشورهای مختلف صادر و یا وارد کشور می شوند، واردات انواع دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی، با بهترین کیفیت، مدل، کارایی و قیمت در کشور انجام می شود و به دلیل کاربرد زیادی که در پرورش طیور مختلف دارد با استقبال زیادی مواجه شده است، از طرفی واردات دستگاه های نامبرده به افزایش تعامل با کشورهای مختلف نیز کمک شایانی می کند.

واردات انواع دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی

صفر تا صد جوجه کشی را بدانید

صفر تا صد جوجه کشی را بدانید جوجه کشی به فرآیندی گفته می شود که در آن از دستگاه های مخصوصی برای تولید جوجه استفاده می شود و به تخم های باردار کمک می کند تا به خروج جوجه ها از تخم منجر شود.

جوجه‌ کشی پرندگان مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد که این تفاوت شامل تنظیم دما، تنظیم رطوبت، مدت زمان خروج جوجه ها از تخم و چرخش تخم ها در شانه می باشد. برای جوجه کشی ابتدا تخم های نطفه دار را جدا کرده و سپس آنها را درون دستگاه مخصوصی که برای این کار طراحی و تولید شده است، قرار می دهند، این دستگاه ها دارای ظریف های مختلف می باشند که استفاده از هرکدام بستگی به تولید کننده دارد، دستگاه های جوجه کشی مجهز به سنسور های دما و رطوبت می باشند و فرد در ابتدای کار میزان دما و حرارت را با توجه به ستر بودن تخم ها تنظیم نماید.

برخی از دستگاه ها به صورت خودکار تخم ها را در طول هفته چرخش می دهند تا شرایط فراهم شده برای تولید آنها به تمام قسمت ها اعمال شود و در برخی نیز فرد باید به طور خودکار و دستی اینکار را انجام دهد.

به طور کلی می توان گفت که صفر تا صد جوجه کشی شامل جدا کردن تخم های باردار، قرار دادن آنها در دستگاه جوجه کشی، تنظیم دما و رطوبت لازم برای دوران ستر و هچر، چرخش هفته ای تخم ها و در نهایت پایان دوران جوجه کشی می باشد. خاطر نشان می شود که دوران جوجه کشی برای پرندگان مختلف متفاوت می باشد و هر پرنده دوران رشد و نمو خود را دارد.

خرید عمده انواع دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی

خرید عمده انواع دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا شامل طیف وسیعی از دستگاه های مختلف می باشد که قابلیت جوجه کشی در تعداد بالا را دارا می باشند، این نوع دستگاه ها با ظرفیت های هزار تایی به بالا تولید می شوند که استفاده از آنها بسیار اقتصادی و سود ده خواهد بود.

خرید عمده انواع دستگاه جوجه کشی 100 تایی تنها از طریق واحد فروش این دستگاه ها امکانپذیر گردیده است و از آنجایی که به صورت عمده خرید و فروش می شوند می توانند خریدار و فروشنده را به سود بالایی برسانند.

آن دسته از افرادی که قصد خرید دستگاه جوجه کشی ساده با بهترین کیفیت و قیمت و با ظرفیت های بالا را دارند می توانند از طریق این سایت و تماس با ما، آنها را به صورت مستقیم و بی واسطه سفارش داده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما