واردات انواع دستگاه جوجه کشی سولری

انواع دستگاه جوجه کشی سولری، یکی از بهترین ماشین ها و دستگاه هایی است که برای جوجه کشی استفاده می شود. این دستگاه ها به صورت وارداتی وارد کشور ما می شود و قیمت این دستگاه ها بالاتر است، از این رو خرید این دستگاه با قیمت بالاتر انجام می شود. این نوع از دستگاه ها به صورت تمام دیجیتال هستند واردات انواع دستگاه جوجه کشی سولری، از کشور های مختلفی انجام می شود.

واردات انواع دستگاه جوجه کشی سولری

ساخت رطوبت ساز برای دستگاه جوجه کشی

ساخت رطوبت ساز برای دستگاه جوجه کشی دستگاه جوجه کشی یکی از دستگاه های صنعتی محسوب می‌ شود که هم به صورت صنعتی و خانگی تولید می گردد که افراد زیادی در منزل می توانند در منطقه کوچکی که دارد دستگاه جوجه کشی خریداری کرده و به صورت خانگی جوجه کشی انجام دهد. یک قسمتی که برای دستگاه جوجه کشی وجود دارد، دستگاه رطوبت ساز است. ساخت این دستگاه با استفاده از یخ خشک است.

وسایل لازم یک ظرف پلاستیکی، یک فن کامپیوتر یک باتری ۹ ولتی لوله خرطومی، چسب حرارتی و چسب قطره‌ ای است ابتدا درب ظرف را جدا کرده و سوراخ کوچک اندازه فنی ایجاد می‌ کنیم که آن را به درستی و با دقت با استفاده از چسب قطره ای و حرارتی به دستگاه می چسبانید و باید جهت فن رو به بیرون باشد فن هوا را به خارج پرتاب کند.

سیم های قرمز و سیاه را به ترتیب به قطب مثبت و قطب منفی وصل می نماییم. در مرحله بعدی سوراخی کم تر از شعاع سوراخ لوله ایجاد کرده جهت لوله باید در بالا باشد و نه در پایین. مرحله آخر ریختن آب داغ و یخ خشک است. بهتر است که این دو ترکیب با دست کش استفاده شود.

شرکت بازرگانی انواع دستگاه جوجه کشی سولری

شرکت بازرگانی انواع دستگاه جوجه کشی سولری انواع دستگاه جوجه کشی مدل سولری امروزه در کشور ما به صورت وارداتی در بازار عرضه می گردد. این دستگاه ها از انواع دستگاههای جوجه کشی هستند که با بهترین متد های روز تولید شده‌ اند و کشور ما در تلاش است که بتواند این نوع از دستگاه ها را نیز تولید کرده و نیاز ما به واردات را کمتر نماید.

شرکت بازرگانی انواع دستگاه جوجه کشی مدل سولری این دستگاه ها را از کشورهای مختلفی خریداری کرده و دستگاه‌ هایی که در ایران تولید می‌ شود را به آنها می فروشد و این شرکت ‌ها در کار بازرگانی این نوع از دستگاه های جوجه کشی وارداتی هستند دستگاه جوجه کشی وارداتی سولری اندازه ها و ابعاد مختلفی دارد و همچنین گنجایش این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت است. انواع دستگاه جوجه کشی سولری در سالن های بزرگ صنعتی استفاده می شود.

زیرا این دستگاه‌ ها معمولاً راندمان بالاتری دارند و با توجه به اینکه جوجه کشی آنها سریع تر و کیفیت بیشتری نیز دارد از این رو اکثر مراکز صنعتی که در کار پرورش جوجه هستند از این دستگاه‌ ها در مراکز خود استفاده می ‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما