نمایندگی عرضه دستگاه جوجه کشی 7000تایی

دستگاه جوجه کشی یک دستگاه مهم صنعتی محسوب می‌شود که در بسیاری از کارگاه هایی که در کار پرورش مرغ و دامداری هستند این دستگاه‌ها وجود دارد با هم متفاوت است که دستگاه جوجه کشی 7000تایی این دستگاه هایی را که مناسب برای سایزهای بزرگتر با قیمت مناسب تری در بازار عرضه کرده و صنعتگران ای که در این عرصه در حال فعالیت هستند می توانند به راحتی از این نمایندگی‌ها محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

نمایندگی عرضه دستگاه جوجه کشی 7000تایی

نحوه شستشو انواع دستگاه جوجه کشی

نحوه شستشو انواع دستگاه جوجه کشی با توجه به اینکه انواع دستگاه جوجه کشی نیاز به شستشو دارد و باید این دستگاه ها کاملا ضد عفونی شوند تا برای بار دوم که از این دستگاه استفاده می شود از نظر آلودگی مشکلی پیش نیاید، می ‌توان از گاز فرمل استفاده کرد.

بعد از اینکه تمام وسایل و اجزای این دستگاه‌ ها به دقت کامل شست و شو داده شده و با مواد ضد عفونی کننده ضد عفونی شدند باید این دستگاه های داخل ماشین قرار داده و محتوای داخل ماشین را ضدعفونی کرد. مقدار این گاز ها برای هر دستگاهی متناسب مختلف است.

اگر دستگاه اندازه بزرگتری داشته باشند باید گاز بیشتری را برای این دستگاه‌ها با ترکیب مختلفی استفاده شود برای اینکه این ماده به صورت گازی می باشد، از این رو بعد از اینکه این گاز را به دستگاه زد ، باید تمام درها و پنجره‌ های ماشین را به مدت ۱۲ الی ۲۴ ساعت محدود نمایید تا عوامل بیماری زا به دقت کامل تری از بین بروند.

هنگامی که شما این ماشین را باز می کنید بوی زننده ای خارج می شود بعد بهتر است که ماشین را گرم کرده و برای بار دوم تخم مرغ ها در ماشین گذاری کنید.

فروشندگان عمده دستگاه جوجه کشی 7000تایی

فروشندگان عمده دستگاه جوجه کشی 7000تایی دستگاه جوجه کشی 7000تایی یک دستگاه می باشد که برای سالن های بزرگ صنعتی مناسب است و افرادی که در کار پرورش مرغ و جوجه هستند که باید دستگاه جوجه کشی دیجیتالی را خریداری نمایند.

این دستگاه‌ ها به مراتب میزان زیادتری از جوجه ها را جوجه کشی می کنند و بعد از اینکه کار جوجه کشی را انجام دادند از آنها مراقبت می شو.د این دستگاه‌ها دستگاه جوجه کشی همه پرندگان نیز محسوب می‌ شود و می ‌توان تمام جوجه های پرندگان را نیز با این دستگاه جوجه کشی کرد.

فروشندگان عمده دستگاه جوجه کشی 7000تایی دستگاه جوجه کشی را به صورت عمده به فروش می ‌رسانند. یک دستگاه جوجه کشی 7000 عددی برای یک سالبن بزرگ صنعتی مناسب نیست. از این رو صاحبان این سالن ها باید از فروشندگان عمده دستگاه جوجه کشی 7000تایی، این دستگاه ها را خریداری کرده و آن را مورد استفاده خود قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما