نمایندگی عرضه دستگاه جوجه کشی مرغ

دستگاههای صنعتی جوجه کشی برای تولید جوجه و مرغ هستند که از ساختاری مدرن برخوردار هستند. استفاده از این تجهیزات در روند تولید صنعتی مرغ و جوجه موجب افزایش تولید و بهبود کیفیت تولیدات می‌گردد. نمایندگی عرضه دستگاه جوجه کشی مرغ، بهترین دستگاه جوجه کشی درجه یک را در تنوع بالا از حیث ظرفیت و مدل ارائه می‌نماید و خرید این محصول برای صنعتگران را آسان نموده است.

نمایندگی عرضه دستگاه جوجه کشی مرغ

آنچه که باید درباره دستگاه جوجه کشی بدانید

آنچه که باید درباره دستگاه جوجه کشی بدانید

دستگاه جوجه کشی صنعتی تجهیزاتی است که برای تولید جوجه و مرغ به روش مصنوعی کاربرد دارد. در حقیقت، دستگاه جوجه کشی این امکان را فراهم می‌آورد که تخمها را بدون داشتن مرغ، تولید شوند.

دستگاه های جوجه کشی از شرایط مرغهای تخم‌گذار، برای تخمهای بارور شده، از جمله دما، رطوبت و سطح تهویه مناسب تقلید می‌کنند. برای باروری موفقیت آمیز تخمها در دستگاه جوجه کشی، لازم است دستگاه جوجه کشی را به درستی کالیبره کرده و تنظیمات را در طول دوره جوجه کشی ثابت نگه داشت.

این دستگاهها در سه نوع دستی یا خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تولید و طراحی می‌شوند و با توجه به مدل و ظرفیت دستگاه، قادر به تولید حجم مشخصی از جوجه مرغ هستند و با توجه به نیاز واحدهای تولیدی، مدلهای مختلف این دستگاهها به کار گرفته می‌شوند.

دستگاه جوجه کشی ساختاری محصور با فن و بخاری است تا تخمها را در طول دوره اینکوباسیون 21 روزه گرم نگه دارد. دستگاه جوجه کشی برای استفاده باید تمیز و خشک باشد. پس از روشن کردن و راه اندازی دستگاه، درجه حرارت، نور، اکسیژن و رطوبت و سایر فاکتورهای لازم باید بررسی و ثبت شوند و در طول دوره تولید، ضروری است که این مقادیر ثابت نگاه داشته شوند.

استفاده از دستگاههای اتوماتیک صنعتی جوجه کشی موجب افزایش تولید جوجه و مرغ می‌گردد و در نتیجه با متعادل نمودن میزان عرضه و تقاضا در بازار، به کاهش قیمت این مواد پروتئینی منجر می‌گردد.

شرکت بازرگانی دستگاه جوجه کشی مرغ

شرکت بازرگانی دستگاه جوجه کشی مرغ

شرکت بازرگانی دستگاه جوجه کشی مرغ، بهترین و کارآمدترین مدلهای دستگاههای اتوماتیک و صنعتی جوجه کشی را در تنوع بالای عرضه می‌نماید. صنعتگرانی که تصمیم دارند به سراغ جوجه کشی مصنوعی بروند، باید توجه نمایند که تهیه دستگاه جوجه کشی که برای نیاز واحدهای تولیدی مناسب باشد بسیار مهم است.

برای انتخاب ماشین جوجه کشی و تجهیزات جوجه کشی، مرکز عرضه آنلاین یکی از بهترین مراکز است. در شرکت عرضه مستقیم تجهیزات جوجه کشی مرغ، مدلهای مختلفی وجود دارد که می‌توان با توجه به مشخصات و جزئیات مرتبط با هر دستگاه، محصول مورد نظر را انتخاب نمود.

بسته به مدل، هر دستگاه جوجه کشی دارای قابلیتها و کارایی متفاوتی است که باید با توجه به راهنمای مندرج در دفترچه و کاتالوگ دستگاه، محصولی متناسب را تهیه و خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما