نمایندگی عرضه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

یکی از مهم ترین ویژگی های نمایندگی عرضه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4 ظرفیت بیشتر آن نسبت به نوع 3 آن است. توجه داشته باشید که این محصول قابلیت ستر و هچر را نیز به صورت همزمان دارد. از این رو لازم است کسی که از این دستگاه استفاده می کند تخصص کافی را داشته باشد. دستگاه جوجه کشی گازی ایزی باتور 4 یکی از بهترین مدل ها است. اما مدل بهتر آن مدل برقی این دستگاه می باشد.

نمایندگی عرضه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

بررسی اهمیت دریچه های هوا در ماشین جوجه کشی

بررسی اهمیت دریچه های هوا در ماشین جوجه کشی یکی از مهم ترین مواردی که در دستگاه های جوجه کشی باید به آن دقت داشته باشید دریچه هوای درون دستگاه می باشد. از سوی دیگر توجه به این نکته ضروری است که دستگاه های جوجه کشی زمانی می توانند خوب باشند که تهویه هوا و اکسیژن رسانی خوبی به درون دستگاه داشته باشند.

اما نکته ای که نباید از آن غافل شوید؛ این است که در دستگاه های دستی تنها از یک یا دو دریچه به عنوان بخش های تهویه هوا استفاده می کنند. این درباره دستگاه های اتوماتیک نمی باشد. از سوی دیگر این دستگاه های اتوماتیک در انواع گازی و برقی به بازار عرضه می شوند.

در بسیاری از موارد زمانی که از نوع برقی این دستگاه استفاده می کنید لازم است مجوز بگیرید. چرا که این دستگاه ها در برخی مدل ها برق زیادی مصرف می کنند. در این موارد از سازمان های متفاوتی باید اجازه بگیرید همچنین داشتن یک کارگاه جوجه کشی استاندارد ضروری می باشد.

شرکت بازرگانی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

شرکت بازرگانی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4 از شرکت های توزیع کننده دستگاه جوجه کشی جدید ایزی باتور 4 آن شرکتی از کیفیت ارائه بیشتری برخوردار است که گارانتی و خدمات پس از فروش بهتری ارائه کنند. از سوی دیگر لازم است بدانید این دستگاه باید از مواد اولیه با کیفیت تولید شود. بدنه آن لازم است حتماً عایق هوا و رطوبت باشد. چراکه خروج اکسیژن از درون دستگاه می تواند موجب خرابی در جنین های موجود در دستگاه شود.

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید این است که این دستگاه در ظرفیت هایی تولید می شود که برای تخم هر حیوانی متفاوت است. برای مثال این دستگاه ظرفیت تخم های مرغ و قرقاول و طاووس و پرندگان با تخم های متوسط را حدوداً 80 عدد در نظر دارد. ظرفیت تخم حیوانات دیگری همچون بلدرچین ، کبک ، طوطی و پرندگان ریز تخم در بسیاری از موارد به بیش از 210 عدد می رسد.

ظرفیت نگهداری تخم پرندگان دیگری نیز همچون غاز ، اردک ، قو و پرندگان درشت تخم در بیشترین حالت 58 عدد می باشد. از این رو شما می توانید از بهترین حیوانات تخم گرفته و جوجه کشی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما