مرکز پخش دستگاه جوجه کشی 100 تایی

مرکز پخش دستگاه جوجه کشی 100 تایی این محصولات را در مدل های گوناگونی ارائه می دهد. آنها بیشتر در مراکز پرورش طیور به کار می روند و تسهیلات زیادی را هم فراهم کرده اند. اما فروشنده، کالای شرکت بزرگ تولید کننده دستگاه جوجه کشی را عرضه می نماید که با این حساب استاندارد بوده و از مواد مرغوب ساخته شده اند. آنها را به صورت عمده نیز توسط پخش کننده اصلی به فروش می رسند.

مرکز پخش دستگاه جوجه کشی 100 تایی

بررسی آب مناسب جهت تامین رطوبت جوجه کشی

بررسی آب مناسب جهت تامین رطوبت جوجه کشی در اینجا به بررسی آب مناسب جهت تامین رطوبت جوجه کشی می پردازیم. یکی از مسائل مهم در این زمینه همین مورد بود که در بیشتر دستگاه ها مشاهده می نماییم از ظروف خاصی جهت تامین رطوبت کار می گیرند. البته امروزه دستگاه های پیشرفته ای که ساخته می شوند، ظرف هایی مجهز به اندازه گیری دیجیتالی هم دارند.

با این حساب، دیگر نیازی نیست تا مدام به ظرف سر بزنید و در زمینه پر کردن آن اقدام کنید. این وسایل، میزان رطوبت را هم می سنجند و در صورتی که به آب نیاز داشته باشد، به وسیله پمپ با فشار آب را وارد ظرف مخصوص می نماید.

اما آب مورد نیاز در جوجه کشی باید میزان املاح آن به حد زیادی پایین باشد و از سوی دیگر، هیچ نوع آلودگی در آن دیده نشود که شامل میکروب و مواد شیمیایی هستند. املاح فراوان رسوباتی را در دستگاه ایجاد کرده که به مرور زمان رطوبت سازی را مختل می کند. این گونه ضریب خطا و عملکرد محصول بالا می رود.

اگر می دانید که آب منطقه فعالیت شما املاح زیادی دارد، حتماً از دستگاه هایی تصفیه کن استفاده کنید تا سپس با مشکلات عدیده ای‌ مواجه نشوید. البته آب چاه هم باید پیش از بکار گرفتن، کاملاً ضد ‌عفونی شوند.

تولید کننده دستگاه جوجه کشی 100 تایی

تولید کننده دستگاه جوجه کشی 100 تایی بزرگترین‌ شرکت تولید کننده دستگاه جوجه کشی 100 تایی، از فلزاتی برای بدنه و قطعات کار می گیرد که آنتی باکتریال هستند و به هیچ عنوان زنگ نمی زنند. البته کالاهایی را که می سازد، این گونه می شود دسته بندی کرد:

  • نوع خانگی یا کوچک
  • صنعتی و بزرگ
  • نیمه اتوماتیک
  • تمام اتوماتیک

طبق احتیاج بازار و مشتریانی که دارد، ساخت دستگاه ها‌ صورت می گیرد. در حال حاضر، هر مدلی را که خریداران خواسته باشند، می توانند سفارش داده تا کارخانه برای شان‌ در اسرع وقت ساخته و عرضه کند.

قابل ذکر است، سیستم های پیشرفته ای در ساخت این گونه‌ وسایل امروزه به کار گرفته می شود که باعث شده تا مدت زمان فرایند جوجه کشی کوتاه تر شده و همینطور میزان خطا نیز به شکل زیادی کاهش پیدا نماید. این بسیار به سود تولید کننده جوجه های طیور گوناگون است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما