مرکز فروش دستگاه جوجه کشی هوشمند

دستگاه های جوجه کشی که شما در بازار می بینید بازدهی مختلفی داشته که هر کدام برای جوجه کشی تخم مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد.
مراکز فروش دستگاه جوجه کشی هوشمند توانستند این نوع تجهیزات را به بازارهای داخلی و خارجی را ارائه دهند که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی است. یک دستگاه جوجه کشی مناسب باید توانایی تامین دما و رطوبت مورد نیاز برای جوجه شدن تخم ها را داشته باشد و این کار را با راندمان بالایی انجام دهد.

مرکز فروش دستگاه جوجه کشی هوشمند

موارد استفاده از دستگاه جوجه کشی هوشمند

موارد استفاده از دستگاه جوجه کشی هوشمند علاوه بر اینکه تهیه یک دستگاه جوجه کشی هوشمند تاثیر زیادی در میزان جوجه آوری دارد، تخم های تهیه شده نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و آنها را از فروشگاه های معتبر ای خریداری نموده باشیم.
برخی از افراد این تصور را دارند که تخم های معمولی را می توان تبدیل به جوجه نمود که این تصور کاملاً غلط بوده و برای جوجه شدن یک تخم باید نطفه سالمی در آن وجود داشته باشد. برخی از دستگاه ها چراغ قوه مخصوصی دارند که استفاده کنندگان می توانند از طریق آن داخل تخم را نگاه کرده و از سلامت نطفه آن اطمینان کسب نمایند.

موارد استفاده از دستگاه جوجه کشی هوشمند:

  • جوجه کشی تخم مرغ
  • جوجه کشی تخم شترمرغ
  • جوجه کشی بلدرچین
  • جوجه کشی غاز
  • جوجه کشی پرندگان زینتی

برخی از دستگاه های تولیدی توانایی جوجه آوری یک پرنده را داشته و برخی دیگر این امکان را برای کاربر فراهم نموده اند که بتوانید از آنها برای جوجه کشی تخم تمامی پرندگان استفاده نمایید.
دستگاه های هوشمندی که برای جوجه کشی تخم انواع پرندگان مورد استفاده قرار می گیرد، دارای قاب های مخصوصی هستند که باید تخم پرنده مورد نظر را درون آن قرار داده و دما، رطوبت را مطابق با نوع تخم تنظیم نمایید تا پس از طی شدن مدت زمان مشخص، تخم ها تبدیل به جوجه شوند.

تامین کننده دستگاه جوجه کشی هوشمند

تامین کننده دستگاه جوجه کشی هوشمند تامین کننده دستگاه جوجه کشی هوشمند می تواند دستگاه های پیشرفته ای در اختیار صنایع مختلف قرار داده تا در صورت تهیه تخم نطفه دار سالم، بازدهی بالای 95 درصد از آن داشته باشند.

دستگاههای تولید امروز که به صورت داخلی و خارجی در بازار وجود دارند هرکدام دارای تجهیزات و مشخصاتی هستند که برای سهولت امر جوجه‌کشی در اختیار کاربر قرار می دهند.
یک دستگاه تمام هوشمند باید بتوانند تنها با تنظیم دما و رطوبت، تمامی کارهایی که برای جوجه آوری لازم است را به صورت اتوماتیک انجام دهد. یکی از وظایف مهمی که هر دستگاه جوجه کشی باید داشته باشد عمل چرخش تخمها بوده که باید در طول مدت زمان مشخصی آنها را به آرامی چرخانده تا زرده تخم به پوست آن چسبیده نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما