مرکز فروش دستگاه جوجه کشی طوطی

دستگاه جوجه کشی طوطی گونه ای خاص از دستگاههای یاد شده است که متناسب با سایز تخم طوطی طراحی شده است و به ما اجازه می دهد تا در مدتی مشخص بتوانیم تخم های این پرنده را به جوجه تبدیل کنیم. در مرکز فروش دستگاه جوجه کشی طوطی بهترین برند های این وسیله را می توانید سفارش داده و خریداری کنید که کیفیت عالی و قیمتی مناسب دارند.

مرکز فروش دستگاه جوجه کشی طوطی

دمای مناسب برای دستگاه جوجه کشی طوطی

دمای مناسب برای دستگاه جوجه کشی طوطی همانطور که می دانید امروزه برای تکثیر و پرورش انواع تخم پرنده از دستگاه های جوجه کشی استفاده می شود که طوطی ها را نیز شامل می شوند که به منظور جوجه کردن تخم آنها از دستگاه های مخصوص استفاده می گردد؛ برای اینکار تخم طوطی در داخل سبد های مخصوص چیده می‌شوند و در داخل دستگاه قرار می‌گیرند و دما و حرارت لازم برای آنها تنظیم می شود تا بعد از سپری کردن دوره های مشخص تخم ها تبدیل به جوجه گردند.

جهت جوجه کردن تخم های طوطی دما های مشخصی برای آنها در نظر گرفته می شود که برای طوطی های کوکاتو و ماکائو این مقدار در حدود ۸.۳۶ تا ۳۷ درجه سلسیوس یا ۶.۹۸ تا ۹.۹۸ درجه فارنهایت می باشد که این دما باید به صورت دقیق مشخص گردد؛ زیرا تخم های طوطی حساس می باشند و گاهی اوقات حتی تغییر کردن دما به اندازه یک درجه می تواند به تلف شدن جنین های موجود در تخم ها منجر گردد.

بنابراین این دستگاه های جوجه کشی مجهز به دستگاه تنظیم حرارت می باشند که به ما امکان می دهند تا بتوانیم دما را بسیار دقیق تنظیم کنیم که این مسئله منجر شده است تلفات جوجه ها در دستگاه های یاد شده به حداقل مقدار ممکن برسد.

خرید عمده دستگاه جوجه کشی طوطی

خرید عمده دستگاه جوجه کشی طوطی از آنجایی که طوطی یک پرنده زینتی و محبوب به شمار می‌آید و خریداران زیادی دارد، امروزه پرورش آنها به صورت انبوه افراد فعال در این زمینه قرار می گیرد و برای این کار از دستگاه های جوجه کشی طوطی بسیار استفاده می شود؛ به همین سبب این دستگاه ها خرید قابل توجهی در بازارهای مربوطه دارد.

برای خرید دستگاه جوجه کشی طوطی روش های متنوعی به طور غیر حضوری پیش روی خریداران قرار دارد تا بتوانند این دستگاه را به صورت مستقیم سفارش داده و تهیه کنند، فروش دستگاه جوجه کشی به صورت کلی انجام می پذیرد و به این ترتیب سفارش و خرید این وسیله به طور فوری برای متقاضیان خرید آنها امکان پذیر است و عرضه دستگاه های نامبرده در صورت تضمینی انجام می‌پذیرد تا خریدار بتواند به طور مطمئن برای خرید آنها اقدام کند و ضمن سفارش و خرید بهترین دستگاه ها، مناسبترین قیمتها را نیز بابت آنها پرداخت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما