مرکز فروش دستگاه جوجه کشی در تهران

چند سالی می شود که میزان فروش دستگاه جوجه کشی تهران افزایش چشمگیری پیدا کرده است. زیرا در شهر تهران تعداد خریداران این وسیله ها به قدری زیاد شده اند که موجب شده تا مرکز فروش این ملزومات نیز روز به روز بیشتر گردد. به همین دلیل برخی از مراکز فروش تمامی این نمونه ها را به صورت عمده با نازلترین نرخ ممکن به فروش می رسانند. این امر موجب شده تا اکثر خریداران به این مراکز رجوع نمایند.مرکز فروش دستگاه جوجه کشی در تهران

مقایسه دستگاه جوجه کشی صنعتی و خانگی

مقایسه دستگاه جوجه کشی صنعتی و خانگی دستگاه جوجه کشی یکی از مجهزترین وسیله های صنعت مرغداری است. این وسیله حکم مادر مصنوعی را برای جوجه ها دارد. در سالهای اخیر با توجه به پیشرفت کردن تکنولوژی و امکانات شرکت های تولید کننده این ملزومات سعی می کنند تا این اقلام را با درجه کیفی بالا تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. با توجه به کارایی این وسایل آنها را می توان به چندین دسته تقسیم بندی نمود. دستگاه جوجه کشی صنعتی و خانگی از بهترین این ملزومات به شمار می روند که دارای تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر هستند. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این وسیله ها در ذیل به مقایسه این دو محصول به صورت مختصر و مفید می پردازیم.

  • دستگاه های جوجه کشی خانگی به نسبت نوع صنعتی آن دارای ظرفیتی بسیار کمتر است.
  • سایز و ابعاد این اقلام خانگی در مقایسه با محصولات صنعتی بسیار کوچکتر می باشد. زیرا به راحتی می توان درون اتاق یا محیطی مناسب و جمع و جور از این وسیله ها استفاده کرد.
  • وزن دستگاه های جوجه کشی صنعتی در مقایسه با نوع خانگی آن دارای وزنی بسیار سنگین هستند.
  • داشتن چرخ هایی گردان در زیر نوع صنعتی این ملزومات از دیگر تفاوت های این اقلام می باشد. زیرا بتوان به آسانی این تجهیزات را جا به جا کرد.
  • این نوع از اقلام صنعتی دارای درجه حرارت های بسیار متنوعی هستند که به صورت اتوماتیک در زمان هایی مشخص تغییر می کنند.

عرضه کنندگان عمده دستگاه جوجه کشی تهران

عرضه کنندگان عمده دستگاه جوجه کشی تهران طی سالیان اخیر با افزایش پیدا کردن میزان تقاضا برای دستگاه جوجه کشی خانگی شرکت های عرضه کننده نیز درصدد می باشند تا این اقلام را با درجه کیفی بالا و نرخی مطلوب به مشتری های خود ارائه کنند. در شهر تهران عرضه کنندگانی وجود دارند که این وسیله ها را به صورت عمده با ارزانترین نرخ ممکن به صورت تضمین شده به فروش می رسانند. در سال جاری با زیاد شدن میزان توزیع عمده این وسایل در سطح جامعه لیست قیمت این اجناس کاهش پیدا کرده است.

این مجموعه که یکی از بهترین عرضه کنندگان این ملزومات به شمار می رود هر ساله این کالاها را با ضمانت نامه های معتبر به خریداران خود عرضه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما