مرکز فروش دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 که امروزه برای تولید و پرورش نمونه ‌های مختلف جوجه با نژاد های گوناگون استفاده می شود در واقع توسط کارخانه ها و شرکت های معروف و شناخته شده تولید شده که دارای قابلیت های فراوان می باشد و همچنین قیمت مناسب و ارزان دارد و با کیفیت بالا به بازار توزیع می گردد.

مرکز فروش دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۶ در نظر دارد محصولات خود را طبق نیاز و درخواست مشتریان تولید کرده و در سایز و ابعاد گوناگون و به صورت کلی در اختیار آن ها قرار بدهد تا بتواند باعث جلب رضایت آن ها باشد.

مرکز فروش دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

علت مرگ جوجه در دستگاه جوجه کشی

علت مرگ جوجه در دستگاه جوجه کشی علل مختلفی برای مرگ جوجه در دستگاه های جوجه کشی وجود دارد که معمولاً به دلیل عدم توجه به آن ها میزان تلفات و مرگ و میر هنگام استفاده از این دستگاه افزایش پیدا می ‌کند در واقع اگر به روش اصولی و استاندارد از این دستگاه استفاده شود میزان تلفات در آن به ندرت کاهش یافته و همچنین باعث افزایش کارایی و کاربرد می شود.

یکی از علل مرگ جوجه در این دستگاه ها معمولا نگهداری تخم های نطفه دار بیش از ۷ روز می باشد در واقع مرغ ها بر اساس نوع نژاد مدت زمان نگهداری خاصی دارند به عنوان مثال تخم های نطفه داره مرغ معمولی را معمولاً باید به میزان ۳ الی چهار روز درون دستگاه قرار داد تا مانع از ایجاد آسیب و تلفات برای جوجه ها بشود.

علل بعدی مرگ در دستگاه جوجه کشی همه پرندگان این می باشد که معمولاً تخم های نطفه دار را به صورت وارونه درون این دستگاه قرار می دهند که این یکی از علل اصلی و مهم برای مرگ جوجه ها می باشد پس باید دقت کنیم هنگام جایگذاری تخم ها، آن ها را با روش اصولی و به صورت مستقیم در قسمت اصلی قرار بدهیم.

عرضه کنندگان بی واسطه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

عرضه کنندگان بی واسطه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 عرضه کنندگان اصلی دستگاه جوجه کشی همه کاره ایزی باتور ۶ در نظر دارد محصولات خود را بدون هیچ واسطه و همچنین در بهترین و مرغوب ترین کیفیت و نازلترین قیمت به بازار های داخلی و بازار های خارجی عرضه کنند و در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهند همچنین سعی دارناد که برای رونق فروش محصولات شان آنها را به کشور های خارجی مانند ترکیه و عراق نیز صادر کنندکه با این اقدام علاوه بر رونق فروش باعث جلب رضایت مشتریان فراوانی در این کشور ها نیز شده ‌اند.

همچنین عرضه کنندگان برای در دسترس قرار دادن محصولاتشان با طراحی این سایت این اقدام را فراهم کردند که مصرف ‌کنندگان در اقصا نقاط خاورمیانه بتوانند از طریق خرید اینترنتی با مراجعه به این سایت این دستگاه را تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما