مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

دستگاه جوجه کشی یکی از مهمترین دستگاه های صنعتی محسوب می ‌شود. این دستگاه‌ ها گنجایش مختلفی دارند. مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی 6000 تایی بهترین نوع این دستگاه هایی را که گنجایش زیادی را نیز دارند برای صنعتگران توزیع می ‌کنند که دارای سالن های بزرگ پرورش مرغ هستند و می توانند با خرید چند دستگاه جوجه کشی شش هزار تایی یک سالن بزرگ مرغداری برای خود احداث کنند.

مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه های جوجه کشی

تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه های جوجه کشی تکنولوژی هایی که در دستگاه های جوجه کشی به کار رفته رفته اند کاملا متفاوت هستند. با توجه که بعضی از سازندگان این دستگاه‌ ها سالیان سال بدون هیچگونه به روز رسانی دستگاه ها را تولید می ‌کنند و متاسفانه از طرفداران آنها نیز کم می شود و برخی دیگر این از این سازندگان همه ساله دستگاه های جوجه کشی خود را به ‌روز رسانی می ‌کنند و باعث می شوند که راندمان آن ها به طور پیوسته افزایش پیدا کند.

در برخی از این دستگاه ها تکنولوژی های پیشرفته ای مانند تکنولوژی فازی و هوش مصنوعی نیز وجود دارد و مجهز به انواع سنسور های داخلی و خارجی نیز هستند که در هر لحظه دمای داخلی، دمای از دست رفته در هر دقیقه، دمای بیرون میزان رطوبت را به طور کاملا دقیق حساب کنند. همچنین طبق پروتکل جدیدی که برای این قطعات تنظیم شده است میزان مورد نیاز این معیار ها برای تخم ها نگهداری می شود.

تکنولوژی های قطعات به کار رفته در دستگاه نیز می تواند متفاوت باشد که در بعضی از این دستگاه از فن کارکرد در حالت خلا استفاده می ‌شود که این فن ها ۸۰ درصد کمتر از شهرهای دیگر دچار سوختگی می ‌شوند و تکنولوژی منحصر به فرد نیز محسوب می‌ شود.

واردات انواع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

واردات انواع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی انواع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی امروز در کشور ما نیز تولید می گردد. اما هنوز کشورمان نتوانسته است که این دستگاه ها با گنجایش بسیار بالا را به صورت انبوه تولید کند. از این رو بیشتر واردات انواع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی به کشور ما انجام می ‌گیرد.

این دستگاه ها بیشتر برای مراکز بزرگ صنعتی کارایی دارند و سالن ‌های بزرگی که کاملاً شرایط مناسب برای جوجه کشی دارند می توا ن از چند تا از دستگاه جوجه کشی وارداتی شش هزار تایی در آن محل ها استفاده کرد و بتوان به صورت انبوه جوجه کشی کرد و نیاز انبوه افراد را نیز پاسخگو باشد.

صنعتگران ایرانی توانسته اند که با هوش و توانایی خود تا حد زیادی از این نوع از دستگاه ها را تولید کند اما هنوز به صورت انبوه آنها را وارد بازار نکرده اند و در مرحله آزمایشی این دستگاه‌ها در حال کار کردن می باشد.

اما امید می ‌رود که تا چند سال دیگر انواع دستگاه جوجه کشی شش هزار تایی ایرانی نیز وارد بازار شود و افراد به جای اینکه از دستگاه های خارجی استفاده کند از این دستگاه ها استفاده کرده و نیاز خود را برطرف کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما