مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی پرنده

در بازار که قدم می زنید مراکز بسیاری را تحت عنوان مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی پرنده مشاهده می کنید. اما نکته اصلی این است که بسیاری از این مراکز قلابی بوده و یا از کیفیت کافی برخوردار نمی باشند. بسیاری از آن ها دستگاه جوجه کشی یک روزه عرضه نمی کنند. بلکه دستگاه قتل جوجه یک روزه ارائه می دهند! از این رو بهتر است از مراکز مجوز دار دستگاه جوجه کشی لیزری با کیفیت بالا خریداری کنید.

مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی پرنده

بهترین دستگاه جوجه کشی در سطح جهان

بهترین دستگاه جوجه کشی در سطح جهان دستگاه های جوجه کشی در انواع متفاوت و با کیفیت های متنوعی به بازار عرضه می شوند. بسیاری از تولید کنندگان ترجیح می دهند از دستگاه های خارجی برای این کار استفاده کنند. چرا که تصور می کنند این دستگاه ها نرخ از بین رفتن پایین تری دارند.

از سوی دیگر این تولید کنندگان تصور می کنند تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی یک روزه تنها به فکر فروش دستگاه خود هستند و به کیفیت محصول آن ها اهمیت نمی دهند. واقعیت چیز دیگری است.

یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه جوجه کشی در سطح جهان، ایران می باشد. از این رو به تولید کنندگان جوجه توصیه می شود از این دستگاه استفاده کنند. با این کار علاوه بر اینکه به کشور و ارز آوری داخلی آن کمک کرده اند؛ کارگران بسیاری را به کار مشغول می کنند.

روش های تهیه دستگاه جوجه کشی پرنده

روش های تهیه دستگاه جوجه کشی پرنده شما می توانید دستگاه جوجه کشی پرنده کوچک و خانگی خود را در کمتر از یک ساعت تولید کنید. کافی است مواد اولیه زیر را آماده کرده مراحل را به ترتیب طی کنید.

یک جعبه یونولیتی یا کارتونی برای بدنه دستگاه، یک سرپیچ لامپ رشته ای معمولی، تعدادی چوب در ابعاد چوب بستنی، طوری فلزی و طلقی شفاف، دماسنج و رطوبت سنج، فنجان نگهداری آب و مقداری چسب تنها چیزی است که برای این کار نیاز دارید. در اولین گام لازم است یک چهارچوب برای درون جعبه دستگاه جوجه کشی پرنده یک روزه خود بسازید.

توجه داشته باشید که این کار باید با کمک اندازه هایی باشد که جعبه شما دارد. توری فلزی را به منظور نگه داشتن تخم مرغ ها درون چهارچوب می باشد. جنس توری های شما الزاماً نباید از آهن باشد. بلکه می توانید از دیگر اجناس نیز استفاده کنید. سرپیچ را به منظور تامین گرما به یونولیت ها اضافه کنید. سوراخی که روی یونولیت ها اضافه می کنید دقیقاً باید اندازه ی سرپیچ ها باشد.

در صورتی که اینطور نباشد؛ سقوط لامپ می تواند مشکلات بسیاری برای شما ایجاد کند. دو سوراخ را نیز به منظور تهویه به دو طرف یونولیت ها اضافه کنید. توجه داشته باشید که تهویه و لامپ باید در ارتفاع مناسبی قرار گرفته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما