مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی در تبریز

قطعا امروزه تولید جوجه به روش های قدیمی پاسخگوی نیاز جامعه نیست. از این رو بسیاری از شرکت ‌های پرورش جوجه و طیور از دستگاه های جوجه کشی به روز و پیشرفته استفاده می کنند.
این دستگاه در ابعاد و ظرفیت‌ های مختلفی وجود دارد که توسط مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی تبریز به کل نقاط کشور ارسال می گردد. این دستگاه ها از برند های معتبر دنیا بوده که ضمانت نامه و اصالت کالا در هنگام خرید محصول ارائه می شود.مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی در تبریز

نظافت دستگاه جوجه کشی نو

نظافت دستگاه جوجه کشی نو یکی از مهم ترین بخش ها در جوجه کشی، نظافت دستگاه است. قطعاً تمیز بودن و پاک بودن این دستگاه علاوه بر افزایش طول عمر آن،باعث افزایش تولید بهتر فرایند جوجه کشی نیز می شود.
دستگاه های تازه و نو نظافت سختی نداشته و به کمک محلول های ضدعفونی کننده همچون الکل و به کمک یک دستمال می توان گرد و غبار های موجود در دستگاه را پاک کرد و به این ترتیب به افزایش طول عمر آن کمک نمود.
زمانی که دستگاه بر اثر گذشت زمان دچار آلودگی شود، باعث مرگ و تلف شدن جوجه و تخم ها می گردد. زیرا آلودگی از طریق منافذ پوسته وارد تخم شده و باعث مریض شدن جوجه ها می گردد. بنابراین نظافت و تمیز کردن دستگاه اهمیت فراوانی دارد. بهتر است تمام تجهیزات این دستگاه را به خوبی با آب و مواد شوینده بشویید.
پس اگر در زمینه پرورش طیور فعالیت دارید، نظافت و تمیز کردن دستگاه های جوجه کشی را حتماً در اولویت کار خود قرار دهید و به این ترتیب باعث افزایش راندمان تولید جوجه کشی و افزایش طول عمر دستگاه شوید.

خرید انواع دستگاه جوجه کشی تبریز

خرید انواع دستگاه جوجه کشی تبریز دستگاه جوجه کشی ایرانی انواع مختلفی داشته و برای هر کدام از طیور شامل پرندگان، طوطی سانان، مرغ و جوجه و غیره دستگاه‌ های مختلفی تولید می شود که در این میان دستگاه جوجه کشی همه کاره بسیار پر طرفدار است.
این دستگاه به دلیل اینکه قابل استفاده برای تمام طیور بوده و مجهز به سنسور کنترل دما و رطوبت است، تلفات و کاهش راندمان تولید در آن کمتر مشاهده می‌شود و همین موضوع باعث شده بسیاری از خریداران و پرورش دهندگان طیور این محصول را در اولویت گزینه‌های خرید خود قرار دهند.
دستگاه جوجه کشی تبریز تمام خصوصیات ذکر شده را دارند و قطعاً هر مرکز و پرورش دهنده ای که به دنبال افزایش راندمان تولید خود است، باید از آن استفاده کند. خرید این دستگاه بسیار آسان بوده و می‌توان از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه جهت اطلاعات بیشتر مشاوره رایگان دریافت کرد و محصول را باید کسب اطلاعات دقیق تر خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما