مرکز صادرات دستگاه جوجه کشی گازی

تجهیزات جوجه کشی تولید شده توسط برندهای مطرح ایرانی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب علاوه بر توزیع در بازار داخلی، به کشورهای همسایه و کشورهای آسیایی ارسال می‌شوند. مرکز صادرات و تجارت دستگاه جوجه کشی گازی، مدرنترین محصولات تولید شده در واحدهای معتبر کشور را با قیمت استثنایی از طریق گمرکات قانونی، به کشوهای مختلف صادر می‌نماید.

مرکز صادرات دستگاه جوجه کشی گازی

معرفی دستگاه جوجه کشی گازی

معرفی دستگاه جوجه کشی گازی

دستگاه جوجه کشی گازی، نوعی از تجهیزات مدرن جوجه کشی است که با سوخت گاز فعال می‌گردد. این دستگاه در تنوع بالایی از لحاظ ظرفیت و با استفاده از بهترین آلیاژ تولید و طراحی می‌شود و قابلیت استفاده برای جوجه کشی مرغ، بلدرچین و انواع پرندگان زینتی را دارا است.

این دستگاه از این حیث به گازی شهرت دارد که منبع تولید حرارت دستگاه هیتلر گازی است. حفظ دمای مطلوب دستگاه جوجه کشی مهمترین فاکتور در جوجه کشی مطلوب و تخصصی است و هیتر گازی از بهترین نوع هیتر برای تامین حرارت دستگاه جوجه کشی است.

استفاده از دستگاه جوجه کشی هیتر گازی، به دلیل ارزانتر بودن سوخت گاز برای تامین حرارت، موجب می‌شود هزینه‌های تامین انرژی کاهش پیدا کند و به همین دلیل دستگاههای گازی در سالهای اخیر پیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته‌اند.

عمدتاً دستگاههای جوجه کشی خانگی و آماتور و دستگاههای نیمه صنعتی، با سوخت گاز کار می‌کنند. این دستگاه شرایطی مشابه با جوجه کشی طبیعی را از حیث حرارت و دما ایجاد می‌کند و در افزایش تولید نقش مهمی دارد.

مزایا خرید عمده انواع دستگاه جوجه کشی گازی

مزایا خرید عمده انواع دستگاه جوجه کشی گازی

تجهیزات و ماشین آلات اتوماتیک در حوزه صنعت طیور مانند دستگاه جوجه کشی خانگی از مهمترین ملزوماتی هستند که به بهبود روند تولید کمک کرده و موجب رونق گرفتن مراکز فعال در حوزه تولید جوجه، مرغ و پرندگان زینتی می‌شوند.

این دستگاهها توسط مراکز مختلف به صورت عمده و جزئی عرضه می‌شوند. اما خرید عمده این محصول هم برای صنعتگران و هم برای فروشندگان دارای صرفه اقتصادی بیشتری است و باعث کاهش هزینه‌های جانبی و اولیه می‌گردد.

از مهمترین مزایای خرید عمده انواع دستگاه جوجه کشی گازی این امر است که با خرید کلی و عمده، واحدهای صنعتی می‌توانند تمامی دستگاههای مورد نیاز خود را به صورت یکجا و با صرف کمترین زمان تهیه کنند و نیاز به مراجعات مکرر برای بررسی دستگاههای مختلف و انتخاب و خرید به حداقل ممکن می‌رسد.

علاوه بر این خرید دستگاهها به صورت عمده، موجب می‌شود که قیمت تمام شده محصول کاهش پیدا کند و به این ترتیب در کاهش هزینه‌های اولیه برای تاسیس واحدهای صنعتی پرورش طیور تاثیر بسزایی دارد و موجب می‌گردد مدیریت سرمایه اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار صنعتی و نیمه صنعتی زود بازده آسان شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما