مرکز صادرات دستگاه جوجه کشی پرندگان زینتی

دستگاه جوجه کشی زینتی از جمله یکی از انواع ماشین آلات مدرنی است که در واحد های صنعتی که به تولید مرغ و جوجه فعالیت دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این تجهیزات اتوماتیک باعث سریع شدن روند تولید جوجه می گردند. به دنبال این موضوع مرکز صادرات دستگاه جوجه کشی ظرفیت پایین تنوع بالایی از این دستگاه ها را در ویترین فروش خود تمرین کرده است تا بتواند نمونه های متنوع و با کیفیت را به مشتریان خارجی عرضه کند.

مرکز صادرات دستگاه جوجه کشی پرندگان زینتی

راهنمای 21 روزه استفاده از دستگاه جوجه کشی

راهنمای 21 روزه استفاده از دستگاه جوجه کشی جوجه کشی فرایند ۲۱ روز است که امروزه مراکز پرورش طیور از دستگاه جوجه کشی برای پرورش تخم های نطفه دار استفاده می کنند. دستگاه جوجه کشی با کنترل دما، رطوبت و چرخش تخم به صورت متناوب، عملیات جوجه کشی را به نحو احسنت انجام می دهد. برای استفاده از دستگاه جوجه کشی باید به نکاتی تحت عنوان راهنمای استفاده این محصول توجه کنید.

در قدم اول شما باید به راحتی بتوانید تخم ‌های نطفه‌ دار را تشخیص و برای جوجه کشی انتخاب کنید و سپس دستگاه را ابتدا به کمک مواد ضد عفونی کننده بشویید تا مطمئن شوید که عمل جوجه کشی را در محیطی تمیز شروع می‌ کنید.

پس از خشک شدن دستگاه دما و رطوبت آن را تنظیم کنید. به طور کلی دمای ایده آل برای جوجه کشی حدود ۳۸ درجه سانتیگراد است و رطوبت نیز باید حدود ۵۰ تا ۵۵ درصد باشد.

پس از پاکسازی و تنظیم دستگاه جوجه کشی پرندگان زینتی نوبت به جایگذاری تخم ها در محل مورد نظر می رسد. شما باید دقت کنید که حداقل ۶ تخم را هم زمان در دستگاه قرار دهید. دلیل آن هم این است که با جایگذاری کمتر از این میزان، ممکن هیچ جوجه ای تولید نشود. زیرا تخم ها زیاد از حد جابجا می شوند.

تخم ها حدودا ۲۱ روز درون دستگاه باقی می مانند و فرآیند چرخش آن ها به صورت مرتب انجام می‌ شود تا دما و رطوبت به طور یکسان به تمامی نقاط تخم برسد. در نهایت پس از ۲۱ روز، اگر درب دستگاه را باز کنید، با تعدادی جوجه مواجه می شوید.

آشنایی با تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی زینتی

آشنایی با تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی زینتی همان طور که می دانید ایران از جمله کشور هایی محسوب می‌ شود که در آن مراکز بسیار زیادی به پرورش طیور فعالیت دارند و این مراکز به انواع دستگاه های جوجه کشی نیازمندند.

به دنبال این موضوع در کشور ایران تولیدی های بسیاری در زمینه تولید دستگاه پیشرفته جوجه کشی فعالیت دارند. تولیدکنندگان این محصولات سعی دارند تا از قطعات و ابزارهای پیشرفته و درجه ۱ استفاده کنند و در طی تولید این محصول از نیرو های انسانی متعهد و با تجربه بهره می گیرند تا بتوانند محصول مطمئن و ممتاز را تولید و عرضه به خریداران داخلی و خارجی کنند و رضایت آن ها را نیز جلب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما