مرکز صادرات دستگاه جوجه کشی در تهران

کشور ایران یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع دستگاه جوجه کشی بوده که بخاطر کیفیت بالای محصولات داخلی، صادرات انواع این تجهیزات به کشورهای دیگر انجام می شود. دستگاه جوجه کشی تهران، در کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند با توان و بازدهی بالایی انواع تخم پرندگان را تبدیل به جوجه نماید. علاوه بر صادرات دستگاه جوجه کشی، واردات این تجهیزات از سایر کشورها نیز انجام می شود که هر کدام از آنها دارای کیفیت و ویژگیهای منحصر به فردی است.

مرکز صادرات دستگاه جوجه کشی در تهران

نکات مهم در ضدعفونی دستگاه جوجه کشی

نکات مهم در ضدعفونی دستگاه جوجه کشی قبل از جوجه کشی باید نظافت محیط و دستگاه را در اولویت قرار داد تا از بروز بیماری ها جلوگیری کنید.
مکانی که قرار است دستگاه جوجه کشی در آنجا نصب شود، باید خشک و تمیز باشد. بهتر است فضایی را برای نگهداری دستگاه جوجه کشی انتخاب نمایید که ابزارها یا محصولات دیگری در آن نگهداری نمی شود.
کارگاه ها و کارخانه هایی که دیواره آنها از سرامیک یا سیمان می باشد بهترین مکان برای نگهداری دستگاه جوجه کشی می باشند که از ورود حشرات موذی یا ویروس به داخل فضای آن جلوگیری می شود.

پس از انتخاب محل تمیز برای نگهداری دستگاه، نظافت کلی دستگاه را نیز باید مورد توجه قرار دهید و پس از هر بار جوجه کشی، تجهیزات داخلی آن را مورد شستشو قرار دهید.
برای نظافت بهتر می توانید از محلول های ضدعفونی کننده که مخصوص اشیا می باشد از بازار تهیه کرده و به طور دقیق تمامی قسمت های دستگاه جوجه کشی ایران ضدعفونی نمایید.

برخی از دستگاه ها علاوه بر اینکه توانایی جوجه کشی دارند، محلی برای نگهداری جوجه ها برای مدت زمان کوتاهی در نظر گرفته شده که همواره باید تمیز و پاکیزه باشد.
شما می توانید قسمت نگهداری جوجه ها بخاطر فضولاتی که توسط جوجه تشکیل شده است، این مکان را به صورت روزانه و یا پس از گذشت چند روز تمیز کرده و به طور کامل ضدعفونی نمایید.

شرکت پخش انواع دستگاه جوجه کشی تهران

شرکت پخش انواع دستگاه جوجه کشی تهران شرکت پخش انواع دستگاه جوجه کشی تهران، توانسته این محصولات را در نوع برقی و گازی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید که هر کدام از آن ها بازه قیمتی مشخصی دارند.
یکی از دستگاه های پراستفاده و رایج در کشور، دستگاه جوجه کشی برقی می باشد که از قطعات خوبی تولید شده و به صورت بهینه در مصرف انرژی عرضه شده است.
نوع دیگری از دستگاه ها که در ایران نیز استفاده می شود، دستگاه جوجه کشی گازی بوده که برخی از آنها مصرف کمتری نسبت به دستگاههای برقی دارند.

شما می توانید انواع این نوع تجهیزات را با در نظر گرفتن نوع کاربری خود به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاه ما خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما