مرکز صادرات دستگاه جوجه کشی حرفه ای

امروز تولیدکنندگان ایرانی توانسته اند دستگاه های جوجه کشی حرفه ای و با کیفیتی را به بازار عرضه کنند که علاوه بر بازارهای داخلی، دارای مشتریان بسیار زیادی در بازارهای بین المللی نیز می باشد. این امر موجب شده تا در مرکز صادرات دستگاه جوجه کشی حرفه ای، مدل های متنوع و بسیاری از انواع مختلف این دستگاه ها جهت ارائه به بازارهای بین المللی وجود داشته باشد و از راه فروش این محصول ارز بسیار زیادی به کشور وارد گردد و چرخه اقتصادی کشور رونق پیدا کند.

مرکز صادرات دستگاه جوجه کشی حرفه ای

آموزش ساخت دستگاه جوجه کشی حرفه ای

آموزش ساخت دستگاه جوجه کشی حرفه ای برای درست کردن دستگاه جوجه کشی حرفه ای نیاز به یک سری ابزار و لوازم دارید که از این ابزارهاا عبارتند از: یک محفظه که به عنوان بدنه دستگاه استفاده می ‌شود، کنترلر، دستگاه تهویه، المنت.

پس از اینکه این وسایل را آماده کردید می توانید شروع به درست کردن دستگاه خود کنید. مهمترین قسمت دستگاه جوجه کشی کنترلر یا همان برد دستگاه می باشد که به عنوان مغز این دستگاه محسوب می شود. این کنترلر وظیفه گردش تخم مرغ ها و کنترل دمای دستگاه را بر عهده دارد.

بدنه ای که برای شما برای دستگاه خود انتخاب می‌کنید می ‌تواند از جنس mdf و ای‌ بی ‌اس باشد. اما این نکته مهم این است که جنس این بدنه حتماً باید عایق باشد تا بتواند رطوبت و دمای موجود درون خود را حفظ نماید. پس از اینکه بدنه مورد نظر را انتخاب کردید می ‌توانید کار نصب قطعات خود بر روی بدنه را شروع کنید.

در مرحله اول برد دستگاه بیرون جعبه نصب می‌ شود و پس از آن میتوانید شرووع به قرار دادن سایر قطعات دستگاه در بخش‌های مختلف جعبه خود نمایید. لازم به ذکر است که المنتی که برای دستگاه استفاده می کنید می بایست مقداری با بدنه دستگاه فاصله داشته باشد تا از آب شدن بدنه دستگاه در اثر حرارت حاصل از المنت جلوگیری به عمل آورده شود.

تامین کننده دستگاه جوجه کشی حرفه ای

تامین کننده دستگاه جوجه کشی حرفه ای وب سایت ما به عنوان تامین کننده دستگاه جوجه کشی حرفه ای، اقدام به توزیع سراسری این دستگاه در تمامی شهرهای کشور می کند. بنابراین چنانچه شما قصد خرید یک دستگاه حرفه ای و با کیفیت را دارید تنها کافیست اقدام به مشاهده انواع مختلف برند ها و مدل های موجود کنید و مدل مورد نظر خود را یافته و اقدام به ثبت سفارش آن نمایید.

لازم به ذکر است ارائه قیمت ویژه ‌ای برای فروش این محصول موجب شده تا مشتریان خدمات بهتری را دریافت کنند. بنابراین چنانچه یک بررسی سطحی در بازار انجام دهید می ‌توانید قیمت محصولات مختلف را به دست بیاورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما