مرکز خرید دستگاه جوجه کشی 100 تایی

دستگاه جوجه کشی وسیله ای است که در آن با به وجود آوردن شرایط مناسب برای تبدیل نطفه به جوجه تلاش می شود تا تخم‌ها را به جوجه تبدیل کنند. برای خرید دستگاه های جوجه کشی خریداران باید به مراکز خرید این دستگاه ها مراجعه نمایند. این مارکز خرید دستگاه ها را با کیفیت بالا عرضه می کنند. دستگاه جوجه کشی انواع مختلفی دارد که یکی از انواع آن دستگاه جوجه کشی 100 تایی است.

مرکز خرید دستگاه جوجه کشی 100 تایی

روش استفاده از دستگاه جوجه کشی 100 تایی

روش استفاده از دستگاه جوجه کشی 100 تایی تولیدی دستگاه جوجه کشی، کار تولید دستگاه های جوجه کشی را با انواع و کیفیت‌های مختلف انجام می‌دهد. روش استفاده از دستگاه جوجه کشی ۱۰۰‌تایی به این صورت است که ابتدا تخم مرغ‌ها را علامت گذاری کنید. سپس آن‌ها را در ماشین جوجه کشی قرار دهید. مطمئن شوید تخم مرغ‌ها به درستی در ماشین قرار گرفته باشند. بگذارید درجه حرارت بعد از گذاشتن تخم ها کاهش یابد.

دما معمولا به صورت خودکار کاهش می یابد ولی باید تنظیم درجه به صورت دستی هم انجام شود. توجه داشته باشید که درجه حرارت نباید زیاد شود، زیرا به جنین جوجه آسیب می‌رسد. روز و تعداد تخم هایی که به ماشین جوجه کشی اضافه می‌کنید را یادداشت کنید تا بتوانید تاریخ تخم ها بر اساس زمان لازم برای هر جوجه را مشخص کنید، زیرا این عدد در تخم پرندگان مختلف متفاوت است.

تخم ها را به صورت روزانه بچرخانید و آن‌ها را در لوکیشن‌های مختلف ماشین جوجه کشی جابه جا کنید. رطوبت را هم باید در ماشین جوجه کشی تنظیم کنید. رطوبت در حین جوجه کشی باید بین۵۰ تا ۵۵ درصد باشد، البته با توجه به تخمی که استفاده می‌کنید رطوبت متغیر است.

باید توجه داشته باشید که ماشین جوجه کشی تهویه داشته باشد. پس باید حواستان باشد که دریچه‌های بالای ماشین جوجه کشی نیمه باز باشد تا هوا به خوبی بتواند در آن گردش کند. تخم‌ها را پس از ۷ الی ۱۰ روز بررسی کنید. تخم‌هایی که نشانی از رشد جنین ندارند از دستگاه جوجه کشی خارج کنید. و در مرحله آخر جوجه‌ها را می‌توانید از دستگاه خارج کنید.

تولیدی دستگاه جوجه کشی 100 تایی

تولیدی دستگاه جوجه کشی 100 تایی خریداران و پرورش ‌دهندگان طیور می‌توانند برای خرید دستگاه جوجه کشی ‌۱۰۰‌تایی از طریق تولید کنندگان این دستگاه‌ها اقدام به خرید کنند. توصیه می‌شود قبل از خرید حتما از مشخصات فنی دستگاه جوجه کشی مورد نظر خود اطلاعات دقیقی بدست آورند. مشخصات فنی دستگاه‌های جوجه کشی شامل این موارد می‌باشد: راندمان، سیستم رطوبت رسانی، سنسور ها ، کنترل‌ها و …استفاده از دستگاه ‌های جوجه کشی به علت مصرف بالای مرغ و… امروزه بسیار رایج شده است. بنابراین پرورش‌ دهندگان طیور باید سعی کنند دستگاه جوجه کشی با کیفیت بالا را خریداری نمایند. خرید دستگاه جوجه‌کشی را می‌توانید هم به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های معتبر آنلاین و هم به صورت حضوری از مراکز فروش ‌آنها انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما