مرکز خرید دستگاه جوجه کشی سولری

انواع دستگاه جوجه کشی سولری ابزاری عالی برای رشد تولید شرکت ها هستند ، زیرا کمک های لازم برای رشد را ارائه می دهند. جوجه کشی مصنوعی جوجه کشی تخم مرغ با استفاده از دستگاه های جوجه کشی است که محیط کافی و کنترل شده ای را برای رشد پرندگان فراهم می کند. ما مرکز خرید دستگاه جوجه کشی سولری هستیم.

مرکز خرید دستگاه جوجه کشی سولری

راهنمای استفاده از دستگاه جوجه کشی سولری

راهنمای استفاده از دستگاه جوجه کشی سولری کمکی که دستگاه جوجه کشی ارائه می دهد سه مرحله را طی می کند. در وهله اول ، قبل از جوجه کشی وجود دارد که طی آن به کارآفرین جهت توسعه شرکت خود جهت داده می شود. سپس جوجه کشی فرا می رسد ، زمانی که اجرا ، بهره برداری و توسعه تجارت و کلیه فرایندها بررسی و نظارت می شود. سرانجام ، پس از شروع جوجه کشی ، برای بهبود مستمر آن ، اعمال می شود.

در مورد مرغ ها ، متوسط ​​دوره جوجه کشی جوجه ها 21 روز است ، اما این به دما و رطوبت دستگاه جوجه کشی بستگی دارد. تنظیم دما عامل مهمی برای جوجه کشی موفقیت آمیز است. انحراف بیش از 2 درجه سانتیگراد از دمای مطلوب 37.5 درجه سانتیگراد سرعت تولید جوجه را کند می کند. رطوبت از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا سرعت از دست دادن تخم مرغ در اثر تبخیر به رطوبت نسبی محیط بستگی دارد. در سه روز آخر انکوباسیون باید رطوبت نسبی به مقادیر نزدیک به 70٪ افزایش یابد تا غشای اطراف جوجه جوجه ریزی بعد از جوجه ریزی مرغ مرطوب بماند. در طی 18 روز اول مقادیر رطوبت کمتری برای اطمینان از میزان تبخیر مناسب توصیه می شود. موقعیت تخمها در دستگاه جوجه کشی نیز می تواند در موفقیت جوجه کشی مصنوعی تأثیر بگذارد.

بهترین نتیجه زمانی است که تخمها با انتهای نوک تیز به سمت پایین قرار گرفته و بطور منظم روزانه (حداقل سه بار در روز) تا یک تا سه روز قبل از تخم ریزی بچرخند. اگر تخم ها برگردانده نشوند ، جنین داخل آن می تواند به پوسته بچسبد و می تواند نقایص جسمی ایجاد کند. لازم است که در طی جوجه کشی برای تامین اکسیژن جنین ، تهویه مناسب باشد. تخم مرغ های قدیمی به تهویه بالاتری نیاز دارند.

مرکز فروش دستگاه جوجه کشی سولری

مرکز فروش دستگاه جوجه کشی سولری مجموعه ما مرکز فروش دستگاه جوجه کشی سولری با بهترین قیمت و کیفیت است. بسیاری از دستگاه های جوجه کشی سولری قفسه هایی در ابعاد صنعتی با ظرفیت هزاران تخم مرغ هستند و دارای سیستم چرخش تخم مرغ کاملاً خودکار هستند. دستگاه جوجه کشی خانگی جعبه هایی با ظرفیت است که بین 6 تا 75 تخم مرغ متغیر است. آنها به طور کلی از طریق برق کار می کنند ، اما در گذشته آنها را با یک لامپ روغن یا پارافین گرم می کردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما