مرکز خرید دستگاه جوجه کشی حرفه ای

مرغ مادر به طور طبیعی، تخم می گذارد و تخم ها به جوجه تبدیل می شود که به آن جوجه کشی طبیعی می گویند. اگر با استفاده از دستگاه و بدون حضور پرنده مادر، تخم پرندگان را به جوجه تبدیل کرد، به آن جوجه کشی مصنوعی می گویند. برای جوجه کشی مصنوعی از دستگاه جوجه کشی حرفه ای استفاده می شود. در سراسر ایران فروشگاه های زیادی می توان یافت کرد که مرکز خرید دستگاه جوجه کشی حرفه ای هستند.

مرکز خرید دستگاه جوجه کشی حرفه ای

اجزاء تشکیل دهنده دستگاه جوجه کشی حرفه ای

اجزاء تشکیل دهنده دستگاه جوجه کشی حرفه ای دستگاه های جوجه کشی انواع و اقسام مختلفی دارند. انواع دستگاه جوجه کشی خانگی که تعداد کمتری تخم در آن جا می گیرد و در نتیجه تعداد کمتری جوجه نیز بدست می آید.

دستگاه های جوجه کشی صنعتی بزرگتر هستند و تعداد خیلی زیادی تخم پرنده در آن جای می گیرد و به مراتب تخم های کمتری فاسد می شود و جوجه های بیشتری بدست می آید. دستگاه های جوجه کشی حرفه ای سیستم پیچیده ای دارند و در آن ها از هوش مصنوعی نیز استفاده شده است.

سنسورهای داخلی و خارجی در این دستگاه ها نصب شده است که میزان حرارت و دمای داخلی و خارجی، دی اکسید کربن و میزان رطوبت را سنجیده و گزارش می کنند. یک ابزار دیگر به کار رفته در دستگاه جوجه کشی، فن است. در دستگاه جوجه کشی مدل حرفه ای از فن های دائم کار استفاده شده است که احتمال سوختگی آن ها 80 درصد کمتر از سایر فن ها می باشد.

شانه های به کار رفته در دستگاه جوجه کشی حرفه ای یکی دیگر از جزئیات دستگاه جوجه کشی مدل حرفه ای می باشد که جایگاه گذاشتن تخم ها هستند. برخی از دستگاه های جوجه کشی به طور اتوماتیک توانایی انتخاب پرنده را دارند در نتیجه دیگر نیاز به تعویض شانه های دستگاه نمی باشد.

صادر کننده دستگاه جوجه کشی حرفه ای

صادر کننده دستگاه جوجه کشی حرفه ای کشورهای زیادی از جمله ایران، دستگاه جوجه کشی را تولید کرده و صادر کننده دستگاه جوجه کشی هستند. دستگاه های جوجه کشی حرفه ای را برای انواع پرنده از حمله پرنده های زینتی می توان استفاده کرد.

خرید دستگاه جوجه کشی خانگی برای افرادی که می خواهند از پرندگان خود جوجه تکثیر کنند، مناسب است مانند پرنده فروشی ها که انواع پرنده را دارند و برای تولید بیشتر پرنده از آن استفاده می کنند. دستگاه های جوجه کشی صنعتی بیشتر در صنعت مرغداری استفاده می شود.

جوجه کشی صنعتی امروزه به دلیل افزایش جمعیت و تامین تغذیه جزو کارهایی به حساب می آید که اگر مهارت و تخصص کافی در آن داشت، حاشیه سود خوبی دارد. در حال حاضر ایران با پیشرفت چشمگیری که در بخش صنعتی داشته است، علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی مازاد تولید دستگاه جوجه کشی مدل حرفه ای خود را به بازار خارجی صادر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما