مرکز خرید دستگاه جوجه کشی ارزان

اولین دستگاه جوجه کشی با استفاده از زغال تخم ها گرم نگه می داشت و از تست آب برای تامین رطوبت استفاده می شد همچنین تخم ها با دست جابه جا می شدند. امروزه ابتدایی ترین و ارزان ترین دستگاه های جوجه کشی هم دارای امکانات و تجهیزات مناسب برای تامین دما و رطوبت مناسب و چرخش تخم ها هستند.

مرکز خرید دستگاه جوجه کشی ارزان این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند و آنها نیز می توانند به راحتی ثبت سفارش خود را انجام دهند.

مرکز خرید دستگاه جوجه کشی ارزان

آشنایی با دستگاه جوجه کشی

آشنایی با دستگاه جوجه کشی دستگاه جوجه کشی وسیله‌ای مکانیکی _ الکترونیکی جهت فراهم کردن شرایط مساعد برای رشد جنین در تخم های نطفه دار می باشد. این دستگاه در ظرفیت های مختلف تولید شده است و می ‌توان با توجه به ظرفیتی که دارد تعداد مشخصی تخم از ۱۰ تا هزاران عدد تخم مرغ را در راک های آن قرار داد.

طی دوره هچ جنین ها به تدریج و با مساعد بودن دما، رطوبت و چرخش در زمان مناسب به تدریج رشد می‌کند و در آخر دوره به ستر منتقل می ‌شوند. در دستگاه های جوجه کشی معمولاً ستر و هچر با هم هستند مگر این که ظرفیت دستگاه بسیار بالا باشد که در آن صورت ستر و هچر از همدیگر جدا می باشند.

این دستگاه می تواند با استفاده از رطوبت ساز سنسور داری که دارد در دوره ستر و هچر رطوبت مورد نیاز را در دامنه مشخصی که برای تخم ها متفاوت است ثابت نگه دارد همچنین این مسئله در مورد دما نیز صدق می‌کند و در فاصله زمانی مشخص با استفاده از موتورهای الکتریکی راک ها به حرکت در آورده تا از چسبندگی جنین به پوسته تخم جلوگیری شود.

عملکرد دستگاه جوجه کشی در تبدیل تخم به جوجه به تحت تاثیر دقت تجهیزات به کار رفته در آن است تا بتواند دما و رطوبت را در حدود مورد نظر تنظیم کند و در زان مشخص تخم ها را با زاویه معین بچرخاند.

تولیدی دستگاه جوجه کشی ارزان

تولیدی دستگاه جوجه کشی ارزان

تولیدی دستگاه جوجه کشی ارزان با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی قیمت مناسب، اقدام به تولید این دستگاه نموده است تا هم عملکرد مناسبی داشته باشد و هم این که قیمت آن نیز پایین باشد.

این تولیدی برای معرفی هرچه بیشتر این دستگاه ارزان از وب سایت فروشگاهی خود استفاده کرده است. در این وب سایت اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه آورده شده است و خریداران می ‌توانند در مراجعه به این وب سایت اطلاعات مورد نیاز را در این مورد به دست آورند.

سفارش این محصول از طریق همین وب سایت به راحتی امکان پذیر است و می توان تعداد مورد نظر از این دستگاه را سفارش داد.

سفارش عمده این دستگاه باعث می ‌شود که خریدار بتواند آن را با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به خرید تکی به دست آورد. این دستگاه را می توان بدون نیاز به واسطه ها و به طور مستقیم از تولیدی تهیه نمود و به این ترتیب از هزینه کرد اضافه جهت خرید از واسطه ها خودداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما