مرکز خرید دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی یکی از دستگاه های پرکاربرد و ضروری است که در مراکز پرورش طیور استفاده می شود. مرکز خرید دستگاه جوجه کشی ۲۰۰۰۰ تایی بهترین و استاندارد ترین مدل از دستگاه های جوجه کشی را برای فروش به مشتریان در نظر می‌ گیرد و این مرکز خرید در تلاش است تا به طور مستقیم با تولید کنندگان دستگاه جوجه کشی ارتباط برقرار کند تا در نهایت بتواند دستگاه جوجه کشی را به صورت بی واسطه به فروش برساند.

مرکز خرید دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

درباره دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

درباره دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی دستگاه جوجه کشی یکی از مهم ترین ملزومات و تجهیزاتی است که در مراکز پرورش طیور برای تولید و تکثیر پرندگان مختلف استفاده می‌ شود و در واقع بدون حضور دستگاه جوجه کشی فرآیند پرورش پرندگان مختلف، امری امکان ناپذیر و زمان‌ بر به حساب می آید.

با استفاده از دستگاه جوجه کشی می توان میزان تولید تخم پرندگان را افزایش داد و در فرآیند تکثیر پرندگان از تلفات جلوگیری کرد. دستگاه جوجه کشی با ظرفیت های مختلف تولید می شود که یکی از نمونه های پرطرفدار آن ها، دستگاه های جوجه کشی ۲۰ هزار تایی می باشد. این دستگاه ها قادر اند تا حدود ۲۰۰۰۰ تخم نطفه دار را برای تبدیل کردن به جوجه در خود جای دهند.

دستگاه جوجه کشی بیست هزار تایی از بدنه ای از جنس فایبرگلاس تولید شده است. چرا که بدنه فایبر گلاس این دستگاه در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است. چرا که اگر دستگاه جوجه کشی از بدنه فلزی تولید شده باشد، دچار زنگ زدگی و اکسید می شود و ممکن است تأثیر مخربی بر روی فرایند تکثیر تخم های پرندگان داشته باشد.

همچنین دستگاه های جوجه کشی که از فایبرگلاس تولید شده‌ اند، وزن سبکی دارند. در نتیجه جا به جایی آن ها راحت تر صورت می گیرد. دستگاه جوجه کشی بیست هزار تایی در برابر نور، ضربه و رطوبت استحکام بالایی دارند و اجازه نفوذ هیچکدام از عوامل مخرب محیطی را به تخم ها نمی دهد. در نتیجه تخم‌ های نطفه‌ دار در داخل این دستگاه‌ ها در سلامت کامل باقی می‌ مانند تا تبدیل به جوجه شوند.

قیمت انواع دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

قیمت انواع دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی دستگاه های جوجه کشی دارای گونه های مختلفی هستند کهقیمت انواع دستگاه‌ جوجه‌کشی به طور مستقیم با میزان ظرفیت این دستگاه ها بستگی دارد. به طور مثال انواع دستگاه های جوجه کشی ۲۰ هزار تایی دارای قیمت بیشتری نسبت به دستگاه جوجه کشی ۲۰۰۰ تایی یا حتی ۲۰ تایی دارند.

در واقع نمونه‌ های ۲۰ هزار تایی این دستگاه‌ ها در مراکز پرورش طیور استفاده می شود که طبیعی است قیمت بالاتری داشته باشند. اما نمونه های خانگی این محصولات دارای ظرفیت ۲۰ عدد تخم هستند که طبیعتاً به دلیل کوچک بودن و ساده بودن سیستم شان قیمت مناسب تری دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما