مرکز تولید دستگاه جوجه کشی طوطی کاسکو

یکی از اصلی ترین ملزومات کاری افرادی که به جوجه کشی طوطی مشغولند توسط مرکز تولید دستگاه جوجه کشی طوطی کاسکو تولید می شود. این دستگاه ها را اغلب می توان دستگاه جوجه کشی طوطی سانان دانست. چرا که نوعی دستگاه جوجه کشی ساده هستند که برای جوجه کشی طوطی ها به طور مخصوص مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که قیمت این دستگاه ها با توجه به شرایط فعلی بازار قابل ارائه نیست.

مرکز تولید دستگاه جوجه کشی طوطی کاسکو

آشنایی با انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی

آشنایی با انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی روند جوجه کشی طوطی کاسکو با استفاده از دستگاه های جوجه کشی صنعتی بسیار ساده شده است. به طوری که شما تنها باید کارهای اولیه را انجام دهید؛ سپس خود دستگاه اقدامات لازم را انجام خواهد داد. اولین گام برای جوجه کشی از هر گونه طوطی، انتخاب جفت آن است.

شما می توانید نر و ماده این حیوانات را با استفاده از دستگاه PCR تعیین کنید. اما در بسیاری از طوطی ها این مورد از ظاهر آنها قابل تشخیص است. به طور معمول پرنده هایی که به یکدیگر علاقه مند هستند رفتارهای خاصی از خود نشان می دهند.

زمانی هم که در کنار هم باشند جفت گیری می کنند. زمان جفت گیری لازم است آن ها را در یک قفس مناسب بیندازید. بسیاری از افرادی که این کار را حرفه ای انجام می دهند توصیه می کنند قفس ها L شکل باشد. در هر بار تخم گذاری کاسکو 2 تا 5 تخم به دست می آورید. توصیه می شود 48 ساعت قبل از قرار دادن تخم ها در دستگاه جوجه کشی صنعتی، دستگاه را روشن کنید.

آشنایی با توزیع کنندگان دستگاه جوجه کشی طوطی کاسکو

آشنایی با توزیع کنندگان دستگاه جوجه کشی طوطی کاسکو اگر یک جوجه کشی موفق با استفاده از به روز ترین متریال های دنیا داشته باشید؛ تازه زمان بازاریابی جوجه کاسکو ها می رسد. روش های متنوعی برای توزیع جوجه ها و یا حتی دستگاه جوجه کشی طوطی سانان وجود دارد. از روش هایی که به طور شخصی درگیر آن می شوید گرفته تا روش هایی که با شرکت های مختلف قرارداد می بندید.

از مهم ترین نکات یک جوجه کشی خوب دستگاه جوجه کشی است. توصیه می شود به طور کامل دستگاه را برسی کنید. در صورت کوچکترین ایراد در دستگاه، ممکن است مشکلات بسیاری گریبان گیرتان شود که کوچکترین آن، از بین رفتن سرمایه ای که برای جفت گیری طوطی ها صرف کردید باشد.

به طور کلی بازاریابی دستگاه جوجه کشی طوطی کاسکو از بازاریابی خود کاسکو ساده تر است. چرا که امروز افرادی که می خواهند وارد این صنعت شوند رو به روز افزایش یافته است. البته بسیاری در این کار شکست می خورند. آن هم به دلیل عدم اطلاعات کافی در این زمینه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما