مرکز تولید دستگاه جوجه کشی حرفه ای

جوجه کشی و به دنیا اوردن جوجه می تواند برای هر کسی یک تجربه بسیار شیرین و عالی باشد. شاید شما هم تا به حال به این فکر کرده اید که بخواهید خودتان یا فرزندتان این کار دلچسب را تجربه کنید. کسی که به فکر به دنیا اوردن جوجه باشد حتما به فکر ساخت دستگاه جوجه کشی یا خرید آن خواهد افتاد. ما به عنوان یک مرکز تولید دستگاه جوجه کشی حرفه ای اقدام به عرضه مستقیم این محصول به صورت غیر حضوری به علاقه‌ مندان این کار نموده‌ایم.

مرکز تولید دستگاه جوجه کشی حرفه ای

مراحل ساخت دستگاه جوجه کشی حرفه ای

مراحل ساخت دستگاه جوجه کشی حرفه ای اگر شما هم به عنوان یکی از علاقه مندان به تولید جوجه قصد جوجه کشی یا به دنیا اوردن جوجه ها را دارید قبل از آن حتما می بایست یک دستگاه جوجه کش تهیه کنید. ما در اینجا مراحل ساخت دستگاه جوجه کشی را برای شما به اختصار شرح داده ایم. اما این را مد نظر داشته باشید که برای دستیابی به نتیجه بهتر و تولید جوجه های بیشتر نیاز به یک دستگاه حرفه‌ای خوب دارید.

اگر از یک دستگاه ساده و بی کیفیت و به اصطلاح دستی استفاده کنید احتمالا توی ذوق تان خواهد خورد و جوجه های به دنیا آمده سالم شما کمتر از حد انتظارتان خواهند بود. در زیر مراحل ساخت دستگاه جوجه کشی را به اختصار برای شما بیان کرده ایم.

  • قدم شما باید وسایل مورد نیاز را فراهم کنید‌. جعبه جوجه کشی شما باید عایق باش. بهترین وسیله برای اینکار یخدان های سیار و ساده هستند. تهیه یک لامپ سرپیچ سیم به اندازه مورد نیاز ترموستات فن
  • در قدم بعدی شما باید سوراخ هایی برای تهویه هوا در یونولیت ایجاد کنید. سپس قطعات و لامپ را به هم سیم پیچی کنید و آن ها را درون یونولیت جا ساز نمایید.
  • ترموستات یا دماسنج را در داخل دستگاه قرار دهید. یک شیشه آب هم به عنوان منبع تامین رطوبت لازم است. در ناحیه تخم مرغ ها را در دستگاه جوجه کشی دستی می توان چید.
  • این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که تخم مرغ ها را روزی ۵ الی ۶ بار باید با زاویه ۴۵ درجه بچرخانید همچنین دستگاه به هیچ عنوان برای پرندگان زینتی مناسب نیست و فقط مناسب پرندگانی مانند مرغ اردک و غاز است.

عرضه کننده دستگاه جوجه کشی حرفه ای

عرضه کننده دستگاه جوجه کشی حرفه ای ما به عنوان یک عرضه کننده دستگاه جوجه کشی حرفه ای اقدام به عرضه این دستگاه به صورت مستقیم و غیر حضوری نموده ایم. این دستگاه به صورت کاملا حرفه‌ای عمل می‌کند و بازدهی بسیار بالایی دارد و در نهایت جوجه های سالم تحویل شما خواهد داد.

شما می توانید به منظور تهیه این دستگاه به صورت غیر حضوری با اطمینان حاصل بسیار بالا نسبت به قیمت و کیفیت این دستگاه، اقدام به خرید غیر حضوری آن نموده و دستگاه خریداری شده مورد نظر خود را در اسرع زمان در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید. قطعا هنگام استفاده از این دستگاه کیفیت و کارایی آن را خواهید دید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما