مرکز تولید دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ

دستگاه های جوجه کشی را می توان با نام های تجاری مختلفی تهیه کرد که هر یک از آنها می تواند نوع خاصی از محصول باشد که افراد با نظرات مختلف آنها را ارائه می دهند. بازار دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ جدید بسیار عالی و پر رونق است، بنابراین تولید کننده سعی می کند بهترین ها را به صورت عمده در دسترس قرار دهد تا مردم بتوانند آنها را با قیمت ارزان تری تهیه کنند.

مرکز تولید دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ

معرفی انواع دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ

معرفی انواع دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ

در عملکرد بهتر دستگاه جوجه کشی مرغ، می دانیم که بسیاری از عوامل مانند رطوبت و دما تأثیرگذار هستند، که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. تنظیم رطوبت دستگاه جوجه کشی در این زمینه تأثیر بسزایی دارد و می دانیم که این فاکتور به روش های مختلف در دستگاه های مختلف تنظیم می شود.

به عنوان مثال، در دستگاه های جوجه کشی کوچک، تنظیم رطوبت با قرار دادن ظروف کوچک آب یا استفاده از مرطوب کننده اولتراسونیک اعمال می شود. لازم به ذکر است که در 18 روز اول، رطوبت 60٪ و در 3 روز گذشته، 70 تا 75 رطوبت درد مناسب است. سرعت تهویه بر رطوبت دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ خانگی تأثیر می گذارد و هرچه سرعت تهویه بیشتر باشد، رطوبت هوا کمتر خواهد بود. سنسور مورد استفاده در دستگاه جوجه کشی وظیفه اندازه گیری و اندازه گیری دما و رطوبت را در هر زمان و ارسال نتیجه به دامنه دستگاه بر عهده دارد.

حسگرها از حساس ترین قسمت های این دستگاه هستند. اگر سنسور دما و رطوبت دستگاه جوجه کشی را به درستی گزارش نکند ، واحد کنترل دستگاه جوجه کشی تغییرات نادرست دما و رطوبت ایجاد می کند و در نتیجه اختلال در روند جوجه کشی ایجاد می شود. سنسور دما و رطوبت در مارک های مختلف و در کشورهای مختلف جهان طراحی و ساخته شده است.

خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ خانگی

خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ خانگی

امروزه با هدف تأمین غذا برای افراد جامعه، پرورش مرغ و مرغ و سرانجام فروش دستگاه جوجه کشی از اهمیت برخوردار شده است. بسیاری از شرکت ها دستگاه جوجه کشی تولید کرده اند که به دلیل روش های فروش خوب و ماشین آلات بسیار مدرن، عناوین ارزشمندی را از آن خود کرده اند. اگر به دنبال خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی طیور هستید، خرید آن را از طریق این وب سایت پیشنهاد می کنیم.

فقط به وب سایت ما مراجعه کنید و در لیست محصولات ما، دستگاه خود را با توجه به ظرفیت و ظرفیت مورد نظر خود انتخاب کنید و با هزینه کمتری، محصولات جدید را تهیه کنید و از خرید خود راضی باشید و بتوانید کمترین قیمت ممکن را در جدید دریافت کنید محصولات و از خرید خود راضی باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما