مرکز توزیع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

دستگاه جوجه کشی یکی از وسایل پر کاربرد برای افرادی که به دنبال یک کار کم هزینه و در عین حال پر سود می گردند بسیار مناسب است. این دستگاه انواع مختلفی دارد که برای همه تخم نطفه دار پرندگان به کار برده می شود. دستگاه جوجه کشی در ابعاد بزرگ و کوچک می باشد، افرادی که به دنبال سرمایه گذاری هستند از دستگاه جوجه کشی 6000 تایی استفاده می کنند. مرکز توزیع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی به روش های مختلفی این وسیله را به فروش می رساند.مرکز توزیع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

تهویه مناسب داخل دستگاه جوجه کشی

تهویه مناسب داخل دستگاه جوجه کشی برای تهویه مناسب داخل دستگاه جوجه کشی راه های مختلفی وجود دارد به این گردش هوا سیر کوله نیز می گویند و به سیر کولیشن نیز شهرت دارد که در دستگاه های جوجه کشی معمولا 4 روش وجود دارد که عبارت اند از:

  • اولین و رایج ترین و دردواقع پر طرفدار ترین روش برای تهویه مناسب هوا در دستگاه جوجه کشی صنعتی و خانگی می باشد این روش عمودی نیز می گویند به این ترتیب که در این روش فن ها در پایین و یا بالای دستگاه قرار می گیرد پس از عبور هوا از مقابل منبع حرارتی آن را به سمت تهویه رطوبت هدایت می کند و با عبور هوا از لا به باب رک ها دوباره به سمت فن های تهویه سوق می دهد.
  • در دستگاه جوجه کشی خارجی تهویه مناسبی به نام دورانی انجام می گیرد به این صورت که به صورت خودکار انجام اکسیژن گیری با فن ها انجام می گیرد گاز های آلوده و کثیف از دمپر های سقفی خارج می گردد و تهویه از طریق دمپر ها به صورت دورانی در میان راک ها در گردش می باشد. این فن ها دارای پرهای بزرگ است که مخصوص دستگاه جوجه کشی شش هزار تایی می باشد.
  • از دیگر روشی گه برای تهویه مناسب داخل دستگاه جوجه کشی شش هزار تایی انجام می شود تهویه افقی می باشد که از طریق سنسور های فوق پیشرفته اکسیژن وارد دستگاه می گردد و در میان راک ها در گردش در می آید.

فروش انواع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

فروش انواع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی فروش انواع دستگاه جوجه کشی 6000هزار تایی به روش های مختلفی از طریق سایت زیر امکان پذیر است افراد باتجربه و یا افرادی که به تازگی به این شغل علاقمند شده اند می توانند آن را در این سایت ببینید. چون این دستگاه جوجه کشی خارجی است مقاومت و کیفیتعالی دارد و افراد زیادی را وسوسه می کند.

با خرید این دستگاه به سود بالایی می رسید چون تهویه دستگاه جوجه کشی بسیار مناسب است به همین خاطر تخم های نطفه دار در بهترین وضعیت قرار دارند. انواع دستگاه های جوجه کشی با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما