مرکز توزیع دستگاه جوجه کشی 126 تایی

دستگاه جوجه کشی 126 تایی یکی از انواع دستگاه های با ظرفیت متوسط جوجه کشی است که همه امکانات مربوط به تنظیم رطوبت و دما را دارا است و می تواند به عنوان یک دستگاه جوجه کشی عالی برای تخم مرغ و سایر پرندگان مورد استفاده قرار گیرد. مرکز توزیع دستگاه جوجه کشی 126 تایی اقدام به ارائه این دستگاه با قیمت و کیفیت مناسب در بازار انواع این دستگاه نموده است و خریداران می توانند در تماس مستقیم با این مرکز توزیع، آن را سفارش دهند.

مرکز توزیع دستگاه جوجه کشی 126 تایی

بررسی امکانات دستگاه جوجه کشی همه کاره

بررسی امکانات دستگاه جوجه کشی همه کاره دستگاه جوجه کشی همه کاره دستگاهی است که همه تجهیزات اتوماتیک مورد نیاز برای تنظیم دما، رطوبت، چرخش تخم ها و تهویه را دارا می باشد و از آن می ‌توان برای جوجه کشی تخم مرغ، بوقلمون، غاز، اردک و غیره استفاده کرد.

این دستگاه به عنوان دستگاه جوجه کشی طوطی سانان نیز به کار می رود و می تواند برای هچ جوجه این گونه پرندگان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

از جمله امکانات موجود در این دستگاه می توان به برد یا کنترلر آن اشاره کرد که می ‌تواند همه فرآیندهای چرخش تخم، تنظیم دما و رطوبت و تهویه را به صورت خودکار کنترل کند و در صورت بروز مشکل در این فرآیند آن را از طریق آژیر یا ارسال پیامک به مالک دستگاه اطلاعات دهد.

از دیگر امکانات این دستگاه می ‌توان به وجود رطوبت ساز التراسونیک در آن اشاره کرد که قادر است رطوبت مورد نیاز برای دستگاه را به وسیله ذرات بسیار ریز و بخار آب تامین کند.

در این دستگاه از سنسور های بسیار حساس جهت سنجش رطوبت و دما استفاده می شود و همچنین قادر است راک ها را با زوایای مختلف به حرکت درآورده تا از چسبیدن نطفه به پوسته تخم جلوگیری کند.

راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی 126 تایی

راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی 126 تایی برای خرید دستگاه جوجه کشی 126 تایی سفارش مستقیم این محصول از فروشنده بهترین گزینه جهت خریدن ارزان آن می باشد.

خرید این دستگاه از طریق همین وب سایت به راحتی قابل انجام است در این وب سایت که توسط فروشنده دستگاه جوجه کشی فراهم شده است می توان مشخصات کامل این دستگاه را مشاهده کرد و از طریق شماره تلفن هایی که در این وب سایت موجود هستند با فروشنده ارتباط برقرار کرد و از قیمت روز دستگاه مطلع شد.

علاوه بر این می توان از لینک شبکه های اجتماعی موجود در این وب سایت نیز استفاده کرده و از طریق آنها نیز در هر ساعت شبانه روز به صورت آنلاین با فروشنده این دستگاه جوجه کشی در ارتباط بود و سفارش خرید خود را از این طریق هم اعلام کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما