مرکز بازرگانی دستگاه جوجه کشی خانگی

مرکز بازرگانی دستگاه جوجه کشی خانگی، خدمات ارزشمندی را در ارائه نمونه های مختلف از دستگاه جوجه کشی خانگی از خود نشان داده است. این مرکز تلاش کرده تا انتخاب محصولات خود را از بین مدلهای ارزشمند و باکیفیت دستگاه جوجه کشی انجام دهد و بدین ترتیب رضایت و حمایت بسیاری از علاقمندان به خرید این دستگاه ها را با خود همراه سازد. همچنین این بازرگانی قیمتهای بسیار خوبی را برای انواع دستگاه جوجه کشی از جمله دستگاه جوجه کشی یک روزه، در نظر گرفته که به جذب مشتری کمک می کند.

مرکز بازرگانی دستگاه جوجه کشی خانگی

چگونه دستگاه جوجه کشی را کالیبره کنیم؟

چگونه دستگاه جوجه کشی را کالیبره کنیم؟ اگر انواع دستگاه جوجه کشی از جمله دستگاه جوجه کشی دیجیتالی را از نزدیک دیده باشید، حتماً می دانید که روش کار با آن تا چه اندازه آسان می باشد.
در واقع شما تخم های نطفه دار را درون شانه های در نظر گرفته شده برای آن می چینید و مابقی کار را به دست خود این ماشین می سپارید. این دستگاه با دما، رطوبت، تهویه و پرخش خودکار در مدت زمان مشخصی جوجه تولید می کند.

اما یکی از مهمترین نکاتی که راندمان را در این فرایند بالا می برد، نگهداری از دستگاه جوحه کشی ست که خود مراحل بسیاری از جمله کالیبره کردن را دارد.

روش کالیبره کردن دستگاه جوجه کشی چیست:

  • یک دماسنج دقیق را انتخاب کنید. بهتر است از مدلهای جیوه ای باشد.
  • آن را در نقطه ای مناسب درون دستگاه قرار دهید. یادتان باشد که بهترین فضا برای آن در نزدیکی محل سنسور دماست. اجازه دهید تا 30 دقیقه در این حالت باقی بماند.
  • دماسنج را از دستگاه خارج کرده و عدد آن را یادداشت نمایید. دمای خود دستگاه هم که روی مانیتور آن نمایش داده شده، در قسمت یاد داشت به ثبت رسیده و تفاضل این دو سنجیده می شود.

روی دستگاه کلیدهایی وجود دارد که شما می توانید با نگه داشتن همزمان گزینه تنظیمات و بالا، وارد منو کالیبراسیون شده و با کلیک روی دکمه تنظیمات، به گزینه های بعدی d1 وارد می شویم. در اینجا می تواند عدد اختلاف را ثبت کرد.

قیمت باورنکردنی دستگاه جوجه کشی خانگی

قیمت باورنکردنی دستگاه جوجه کشی خانگی دستگاه جوجه کشی را افراد برای تولید جوجه از پرندگان مختلف انتخاب کرده و با قیمتهای عالی خریداری می نمایند. این دستگاه توانایی خود را در تبدیل کردن تخم های نطفه دار به جوجه های زنده به همگان نشان داده است.

نمونه های خانگی از این ماشین ها طبیعتاً ظرفیت پایین تری داشته و قیمتهای در نظر گرفته شده برای آنها هم کمتر است. قیمت باورنکردنی دستگاه جوجه کشی خانگی، از مهمترین عواملی ست که باعث شده همگان نسبت به خرید آن اقدام نمایند.
در واقع این قیمتها در کنار کیفیت بالایی که دستگاه داشته و دیگر امتیازات مثبت آن رونق بسیار خوبی را در بازار خرید و فروش آن پدید آورده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما