مرکز ارائه دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی صنعتی نوعی دستگاه با ابعاد و ظرفیت‌ های مشخص می‌ باشد که برای تولید و جوجه‌ کشی طیور مختلف تولید و مورد استفاده قرار می ‌گیرد، مرکز ارائه دستگاه جوجه کشی صنعتی این نمونه دستگاه را با ظرفیت ‌های مختلف و مورد نیاز مصرف‌ کننده و با ابعاد و اندازه ‌های مختلف عرضه می ‌نماید و با ارائه بهترین و باکیفیت ‌ترین نمونه دستگاه ‌های نامبرده، آنها را با قیمت مناسب به صورت حضوری و یا غیرحضوری از طریق وب ‌سایت فروشگاهی خود به فروش می ‌رساند.

مرکز ارائه دستگاه جوجه کشی صنعتی

اطلاعات جامع درباره دستگاه جوجه کشی صنعتی

اطلاعات جامع درباره دستگاه جوجه کشی صنعتی دستگاه جوجه ‌کشی صنعتی به دستگاهی گفته می ‌شود که با دارا بودن قابلیت ‌های خاص و ویژه خود به خارج شدن جوجه از تخم‌ های نطفه ‌دار کمک زیادی می ‌کند و با ایجاد بستری مناسب سبب می ‌شود تا جوجه‌ ها با بهترین کیفیت و به شرط سالم بودن از تخم خارج گردند.

خارج شدن جوجه از تخم در گذشته به کمک مرغ صورت می ‌گرفته است به نحوی که مرغ مادر با شناخت تخم‌ های نطفه‌ دار خود، برای مدت مشخصی بر روی آنها خوابیده و با ایجاد دما و حرارت مناسب به رشد نطفه ها و تشکیل جوجه کمک زیادی می نموده است، اما با پیشرفت تکنولوژی و فناوری هوش مصنوعی سبب شده است تا دستگاه جوجه ‌کشی صنعتی طراحی و تولید گردد و به جوجه‌ کشی طیور مختلف کمک زیادی نماید.

دستگاه جوجه کشی صنعتی با دارا بودن شرایط ویژه از قبیل دما، رطوبت، تهویه مناسب و اکسیژن رسانی، و ایجاد شرایط چرخش تخم ها سبب شده تا این امر به‌ صورت مصنوعی و با بهترین کیفیت انجام گردد.

این نمونه دستگاه قادر است که دمای لازم که در حدود 37.8 درجه سانتیگراد می‌ باشد را برای خروج جوجه ‌ها فراهم نماید، از طرفی با ایجاد رطوبت لازم که در حدود 55 تا 65 درصد می ‌باشد و با اکسیژن ‌رسانی به جنین از طریق منافذی که بر روی پوسته وجود دارد سبب می ‌شود تا شرایط لازم برای جنین فراهم گردد.

این نمونه دستگاه همچنین قادر است که با چرخاندن تخم ‌ها به طور کامل باعث شود تا تمام شرایط لازم از قبیل دما، رطوبت و اکسیژن برای جنین فراهم شود.

تامین انبوه دستگاه جوجه کشی صنعتی

تامین انبوه دستگاه جوجه کشی صنعتی تامین دستگاه جوجه کشی صنعتی به ‌صورت انبوه و عمده توسط واحد تولید کننده و تامین کننده این دستگاه انجام می ‌شود و از آنجایی که مورد استقبال بسیاری از تولید کنندگان طیور قرار گرفته است تولید و تامین انبوه آن با حجم‌ ها و ظرفیت ‌های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تامین انبوه دستگاه جوجه‌کشی با بهترین شرایط و کیفیت سبب می ‌شود تا بازار داخلی و مصرف‌ کننده نسبت به آن بی ‌نیاز گردد و خریدار بتواند به راحتی به نمونه موردنظر آن دسترسی ساده و راحتی داشته باشد.

آن دسته از افرادی که قصد خرید دستگاه نامبرده را دارند می‌ توانند از طریق این سایت آن را به‌ صورت مستقیم و بی ‌واسطه سفارش داده و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما