مرجع فروش دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4 ، نسل جدید از این نوع دستگاه ها می باشد و دارای کیفیت و قابلیت و راندمان بالایی است و تعداد زیادی از تخم ها را تبدیل به جوجه می کند. مرجع فروش این محصول شرکت های عرضه کننده ی آن هستند که مدل های گوناگونی از دستگاه جوجه کشی را به بازار عرضه می نمایند که ایزی باتور 4 یکی از آن هاست.

مرجع فروش دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

کسب درآمد میلیونی با دستگاه جوجه کشی خانگی

کسب درآمد میلیونی با دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور 4 یک دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک می باشد که دارای بدنه ای ضد زنگ و از جنس یونولیت است و به راحتی می توان آن را تمیز و ضدعفونی نمود و عمر طولانی دارد. این دستگاه به دلیل چرخش 360 درجه و دوار شانه های خود در طول دوره جوجه کشی تخم ها را می چرخاند تا بدن جوجه به پوسته ی تخم نچسبد، به همین دلیل بازدهی بالایی دارد و می توان گفت غالبا تمام جوجه ها سالم سر از تخم بیرون می آورند.

در این دستگاه از سنسوری استفاده شده است ساخت کشور سوئیس می باشد و دارای کیفیت بالایی است و این حسگر به بهتر کار کردن دستگاه بسیار کمک می کند.

با تمام خصوصیاتی که در بالا درباره این دستگاه گفته شد می توان به این نتیجه رسید که می شود از این محصول که یک دستگاه جوجه کشی خانگی می باشد، درآمد میلیونی کسب نمود و یک کسب و کار خانگی راه اندازی کرد. برای این منظور فقط به دستگاه و یک مکان مناسب با تهویه ی عالی نیاز است که هزینه ی زیادی را نمی طلبد و تولید کننده می تواند بعد از مدتی هزینه های متحمل شده از خرید دستگاه را با سود حاصل از جوجه کشی جبران کند و درآمد مناسبی کسب نماید.

لازم به ذکر است که با این دستگاه برای جوجه کشی تخم انواع پرندگان مناسب می باشد و هر چه اندازه تخم ریز تر باشد در هر دوره تعداد بیشتری از تخم را می توان در دستگاه جای داد و هر چه تخم بزرگ تر باشد برای کسب راندمان بالا تعداد کمتری تخم درون دستگاه قرار می گیرد.

بهترین قیمت انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

بهترین قیمت انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4 این دستگاه در ابعاد و مدل های گوناگون تولید و روانه ی بازار می شود که دستگاه جوجه کشی ظرفیت پایین دارای قیمت پایین تری می باشد چرا که هر چه ظرفیت و کارایی دستگاه بیشتر باشد مسلما دارای قیمت بالاتری است. به طور کلی نمی توان گفت بهتین قیمت انواع این محصول چند است چرا که همان گونه که قبلا گفته شد بستگی به میزان کیفیت و کاربرد آن دارد ولی با مراجعه به صفحات مجازی فروشندگان این محصول می توان به صورت غیرحضوری و مستقیم بدون دخالت واسطه ها این دستگاه را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما