مرجع عرضه دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

دستگاه جوجه کشی از دستگاه های ضروری برای تبدیل تخم مرغ های نطفه دار به جوجه است. این دستگاه در ظرفیت های کوچک و بزرگ به بازار ارائه شده است و خریداران با توجه به نیازی که دارند می توانند ظرفیت مورد نظر را انتخاب کنند.

مرجع عرضه دستگاه جوجه کشی 6000 تایی یکی از بهترین های این محصول را با راندمان بالا به بازار عرضه کرده است و خریداران می توانند با قیمت مناسب آن را برای آدرس مورد نظر خود سفارش دهند.

مرجع عرضه دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

نشانه های افزایش رطوبت دستگاه جوجه کشی

نشانه های افزایش رطوبت دستگاه جوجه کشی رطوبت مناسب یکی از اصلی ترین عواملی است که رعایت میزان دقیق آن در دستگاه های جوجه کشی می تواند تاثیر قابل توجهی بر درصد هچ تخم ها داشته باشد. هر گونه افزایش در میزان رطوبت می تواند باعث اختلال در هچ جوجه ها شده و عملکرد دستگاه را نامطلوب کند.

افزایش رطوبت دستگاه به بیشتر از دامنه 55 تا 70 درصد طی دوره های هچر و ستر می تواند باعث افزایش تلفات در جنین های داخل تخم مرغ شود.
افزایش رطوبت بیشتر در اواخر جوجه کشی می تواند تاثیرات منفی داشته باشد و به عنوان مثال می تواند به دلیل ایجاد خفگی در جنین های داخل تخم باعث خفگی آنها شود.

تولد جوجه های ضعیف و کوچک و عدم توانایی جوجه ها در ایستادن همگی از جمله عوارضی هستند که در نتیجه رطوبت فراوان دستگاه جوجه کشی بروز می کنند و عملکرد کلی دستگاه را زیر سوال می برند.

افزایش تلفات پس از خروج جوجه ها از تخم و اندازه بزرگ آنها که معمولا به صورت شل و وارفته هستند می تواند از دیگر عوارض ناشی از افزایش رطوبت در دستگاه جوجه کشی باشند.

در دستگاه جوجه کشی باکیفیت تنظیم رطوبت به وسیله تجهیزات ویژه و به صورت اتوماتیک است و به همین دلیل این مشکلات دیده نمی شود.

بهترین تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

بهترین تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی 6000 تایی دستگاه جوجه کشی بزرگ 6000 تایی توسط بهترین تولید کنندگان این محصول در بازار ارائه شده است و ارائه آن با قیمت پایین انجام می شود تا رضایت خاطر خریداران فراهم آید.

این دستگاه برای کارخانجات جوجه کشی کوچک، واحدهای تولید جوجه مرغ محلی، هچ تخم بلدرچین و کبک و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد و به همین دلیل خریداران زیادی برای این دستگاه در بازار وجود دارد.

بهترین این تولید کنندگان این دستگاه را از ساختار بدنه ضد زنگ و استفاده از بهترین تجهیزات الکترونیکی تولید کرده اند و محصولات را به صورت گارانتی دار و با خدمات پس از فروش ارائه می کنند.

بهترین این تولید کنندگان این دستگاه را به طور مستقیم و بدون واسطه به خریداران ارائه می کند تا قیمت نهایی برای خریداران کمترین مقدار باشد و واسطه ها باعث افزایش قیمت نشوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما