مراکز خرید دستگاه جوجه کشی حرفه ای

این روزها یکی از مهم ترین غذاهایی که انسان ها در تمامی دنیا استفاده می نمایند، گوشت مرغ و همچنین تخم مرغ می باشد و بازار آن همواره گرم و پر رونق است، به همین علت بسیاری از افراد در کشورهای مختلف جهان از جمله کشورمان ایران اقدام به پرورش جوجه می نمایند و این امر از طریق دستگاه جوجه کشی حرفه ای امکان پذیر می باشد. این دستگاه توسط کارخانجات معتبر ایران تولید شده و از طریق مراکز خرید دستگاه جوجه کشی به بازار ارائه می گردد.

مراکز خرید دستگاه جوجه کشی حرفه ای

بررسی دمای کافی در دستگاه جوجه کشی حرفه ای

بررسی دمای کافی در دستگاه جوجه کشی حرفه ای یکی از مهم ترین پارامترهایی که یک تخم برای تبدیل شدن به جوجه به آن نیاز دارد دما و حرارت مناسب است و اگر به هر علتی این شرایط فراهم نشود، ممکن است تخم ها با آسیب جدی مواجه شده و هرگز فرایند رشد آنها کامل نشود.
این دما در روش های سنتی، توسط مرغ مادر تامین می شود، اما در فرایند گسترده جوجه کشی توسط دستگاه مخصوص به انجام می رسد.
شایان ذکر است که دمای مناسب برای اینکه جنین درون تخم ها به خوبی رشد کند، حدود 37.7 درجه سانتی گراد می باشد؛ گفتنی است تخم های نطفه دار نسبت به دما حساسیت بسیار زیادی دارند و اگر یک درجه از این عدد کم یا زیاد شود، باعث خراب شدن آنها می گردد.
همان طور که جوجه ها درون تخم رشد می کنند و بزرگ می شوند، دما نیز باید کاهش یابد و دستگاه جوجه کشی حرفه ای به صورت خودکار و اتوماتیک این کار را انجام داده و به این صورت موجب می شود جوجه ها سالم سر از تخم بیرون بیاورند و زندگی خود را آغاز کنند.

عرضه کننده عمده دستگاه جوجه کشی حرفه ای

عرضه کننده عمده دستگاه جوجه کشی حرفه ای همانگونه که شما نیز به خوبی می دانید یک دستگاه جوجه کشی استاندارد، به نوعی جایگزین مرغ مادر است و شرایط لازم برای رشد تخم پرندگان را به خوبی فراهم می آورد و تمامی فرایندهای تبدیل شدن تخم به جوجه اعم از تولید حرارت، ایجاد رطوبت، چرخاندن تخم ها در فواصل منظم و همچنین تهویه مناسب هوا را بدون دخالت انسان به وجود آورده و به این صورت موجب رشد و بالندگی تخم ها می گردد.
تمامی اعمال این دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می پذیرد و این امر باعث افزایش راندمان و تولید جوجه ها می گردد که قرار است تبدیل به مرغ تخم گذار و یا گوشتی شوند.
مجموعه ای که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز عرضه کننده دستگاه جوجه کشی در ایران می باشد که نمونه استاندارد و حرفه ای آن را با قیمت مناسب به مشتریان خویش عرضه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما