قیمت فروش دستگاه جوجه کشی 4000 تایی

قیمت فروش دستگاه جوجه کشی 4000 تایی با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم در حال نوسان می باشد البته نوع برند، کیفیت و شرایط بازار هم روی قیمت تاثیر گذار هستند دستگاه جوجه کشی به شما کمک می کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن تخم های نطفه دار را تبدیل به جوجه کنید و به رشد کسب و کار خود کمک نمایید.

قیمت فروش دستگاه جوجه کشی 4000 تایی

عوامل موثر در جوجه کشی موفقیت آمیز

عوامل موثر در جوجه کشی موفقیت آمیز عوامل موثر در جوجه کشی موفقیت آمیز شامل گزینه های زیر می شوند:

  • رطوبت و دما باید مناسب باشد.
  • تهویه هوای مناسب باید تامین شود.

دستگاه جوجه کشی در انواع مختلفی تولید می شود که می توان به دستگاه جوجه کشی خانگی، دستگاه جوجه کشی صنعتی و دستگاه جوجه کشی نیمه صنعتی اشاره کرد نمونه اول کمتر از 100 تخم نطفه دار را تبدیل به جوجه می کند و در ابعاد کوچکی تولید می شود.

نمونه دوم بین 100 تا 2000 تخم نطفه دار را تبدیل به جوجه می کند و برای رونق دادن به کسب و کار می تواند بهترین گزینه می باشد و نمونه سوم قادر است بین 2000 تا 4000 تخم نطفه دار را به جوجه تبدیل کند شما می توانید مطابق با نیاز خود نمونه های مختلف محصول را تهیه کنید.

دستگاه جوجه کشی دارای محفظه ای از جنس pvc و ABS می باشد به همین دلیل قابل شست و شو است که این می تواند برای رعایت بهداشت امری مهم و ضروری محسوب شود.

عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی 4000 تایی

عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی 4000 تایی عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی 4000 تایی به صورت آنلاین بازار داغی دارد چون مشتریان می توانند بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه محصول را به راحتی تهیه کنند.

استفاده از دستگاه جوجه کشی چهار هزار تایی به دلیل مزیت های فراوانی که دارد عرضه مستقیم آن افزایش یافته است که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به هیچ عنوان به تخم های نطفه دار آسیبی وارد نمی کند و آن ها را سریع و در کمترین زمان ممکن تبدیل به جوجه می نماید.
  • به میزان قابل توجه ای می توانید به رونق کسب و کار خود کمک کنید.
  • در تمام فصول می توانید فرآیند جوجه کشی به وسیله دستگاه جوجه را انجام دهید.ِ
  • تمام شرایط لازم مانند دما، رطوبت و…. را فراهم می کند تا تخم ها سریع به جوجه تبدیل شوند.
  • مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می شود.
  • کیفیت و دوام بالای دارد.
  • تخم های نطفه دار تمام پرندگان را می توانید با استفاده از آن به جوجه تبدیل نمایید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و همین باعث شده شما بتوانید به راحتی انواع پرندگان را پرورش دهید و برای خود کسب و کار ایجاد نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما