قیمت روز دستگاه جوجه کشی خانگی

به طور کلی جوجه کشی مصنوعی به عملی گفته می‌شود که در آن شرایط جوجه کشی طبیعی با کمک مرغ مادر شبیه ‌سازی می‌شود و به کمک دستگاه جوجه کشی جوجه از تخم نطفه دار پرنده بیرون می‌آید. دستگاه های جوجه کشی با سایزهای مختلفی در بازار وجود دارد. جهت تولید جوجه در ظرفیت پایین می توانید از دستگاه جوجه کشی مصنوعی خانگی استفاده کنیم. جهت اطلاع از قیمت روز دستگاه جوجه کشی خانگی می توانید به اینترنت کنید.

قیمت روز دستگاه جوجه کشی خانگی

آنچه که باید درباره دستگاه جوجه کشی ماکرو بدانید

آنچه که باید درباره دستگاه جوجه کشی ماکرو بدانید

در عمل جوجه کشی مصنوعی باید شرایط جوجه کشی طبیعی مثل تنظیم دما رطوبت چرخاندن به موقع تخم مرغ ها و همچنین تخم مرغ های نطفه دار به طور کامل شبیه سازی شوند. به صورت طبیعی ممکن است این کار مدت ها طول بکشد، ولی با کمک دستگاه جوجه کشی ارزان مصنوعی می توان این کار را سرعت داد.

در واقع امروزه دستگاه های جوجه کشی در ابعاد ظرفیت ها و قابلیت های مختلفی در بازار وجود دارند برخی از این دستگاه ها با ظرفیت های متوسط یا مینی و برخی دیگر با ظرفیت های بالا یا ماکرو برای مصارف صنعتی تولید می گردند.

دستگاه جوجه کشی ماکرو معمولاً با ظرفیت بالایی در حدود ۲۰۰۰ عدد تخم‌مرغ تولید می کند. این دستگاه جهت رفع نیازهای غذایی یک کشور و یا حتی یک منطقه می‌تواند استفاده شود.

فاکتورهای ماشین های جوجه کشی ماکرو مدرن:

  • استفاده از محفظه با جنس pvc به جای فلز
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای تخم مرغ ها
  • قابلیت تولید بالای ۲۰۰۰ تخم در هر مرتبه

یکی از کشورهایی که بیشترین سهم را در تولید انواع دستگاه جوجه کشی ماکرو دارد، شرکت ‌های کشور چین هستند که با نام های گوناگون در ایران مونتاژ می گردند.

قابل ذکر است که در کشور ما هم برخی از کارخانه های تولید انواع دستگاه جوجه کشی خانگی وجود دارند که توانسته اند محصولات قابل ‌قبولی به بازار عرضه کنند.

آشنایی با تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی خانگی

آشنایی با تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی خانگی

در کل دنیا در زمینه ساخت و تولید دستگاه های جوجه کشی، سه کارخانه و برند شاخص وجود دارد. این کارخانه ها نظیر کارخانه ویکتوریا می باشد. برند ویکتوریا نسبت به سایر برندهای دیگر در کشور ما شناخته شده تر می باشد. این کارخانه در کشور ایتالیا قرار دارد. کارخانه های دیگر هم در کشورهای بلژیک و چین هم در این حوزه مشغول فعالیت هستند.

تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی خانگی باید تمهیداتی جهت دسترسی راحت تر و با کیفیت عالی و قیمت مناسب را برای این دستگاه ها در نظر بگیرند.

با توجه به وجود نوسان قیمت در بازار نمی توانیم قیمت دقیقی برای انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی در نظر بگیریم. ولی برخی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت این دستگاه ها به شرح زیر می باشد:

  • سایز دستگاه
  • برند تولیدی دستگاه
  • کشور سازنده دستگاه
  • کیفیت دستگاه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما