قیمت روز دستگاه ‌جوجه‌کشی ۶۰۰۰تایی

امروزه فعالیت جوجه کشی توسط دستگاه جوجه کشی محدود به کشورهای پیشرفته نیست و جوجه کشی در کشورهای در حال توسعه هم افزایش داشته و باعث کار‌آفرینی در این زمینه شده اشت.در داخل ایران هم کارخانجات تولید و ساخت دستگاه جوجه کشی مانند دستگاه ‌جوجه‌کشی ۶۰۰۰تایی تاسیس و فعالیت دارند. قیمت این دستگاه‌ها بستگی زیادی به برندهای معتبر و شرکت تولیدکننده،وارداتی بودن دستگاه، تولید داخلی، کیفیت و مرغوبیت آن،نرخ ارز و….دارد.خرید مستقیم و بدون واسطه هم تاثیر زیادی در قیمت دستگاه جوجه کشی دارد.

قیمت روز دستگاه ‌جوجه‌کشی ۶۰۰۰تایی

مشخصات فنی دستگاه ‌جوجه‌کشی ۶۰۰۰تایی

مشخصات فنی دستگاه ‌جوجه‌کشی ۶۰۰۰تایی

امروزه دستگاه‌های جوجه کشی در دو نوع خانگی و صنعتی تولید می‌شود. این دستگاه‌ها انواع تخم نطفه‌دار پرندگان مانند مرغ را به جوجه تبدیل می‌کنند.دستگاه های جوجه کشی مدرن اتاق هایی هستند که با برق گرم می شوند. فن های بزرگ الکتریکی برای حفظ دمای یکنواخت هوا را به گردش در می آورند و تخمها حداقل هشت بار در روز به طور خودکار چرخانده می شوند. دستگاه های جوجه کشی بزرگتر صنعتی ممکن است همزمان 75000 تخم را در خود جای دهند.

دستگاه جوجه کشی‌های 6000 تایی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از نظر اقتصادی نیز بسیار مناسب هستند. از این دستگاه‌ میتوان همزمان برای جوجه کشی انواع مختلف تخم پرندگان استفاده کرد. نمونه از مشخصات فنی دستگاه‌های جوجه کشی را بیان می‌کنیم:

  • بدنه‌ی داخلی و خارجی اکثر دستگاه جوجه کشی از مس، آلومینیوم و ورق های PVC هستند.
  • درهای شیشه ای دارند و از چراغ های UV برای ضد عفونی کردن محیط داخلی دستگاه جوجه کشی برخوردارند.
  • دمای اتاق و سطح CO2 را با دقت ، ثبات و یکنواختی استثنایی حفظ و نمایش می دهد.
  • ویژگی های کالیبراسیون و تشخیص پانل جلو ، قفل نرم افزار برای جلوگیری از تغییر سهوی شرایط تنظیم ، هشدارهای صوتی و تصویری ، نشانگر کم بودن آب ، شیر شاتل اتوماتیک برای تعویض به مخزن CO2 دوم در هنگام خالی بودن مخزن ، پورت دسترسی عقب و قدرت کمکی سوئیچ خروجی و دمای بیش از حد از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌باشد.

درب شیشه‌ای و قابل مشاهده ، موجب می‌شود به راحتی شرایط جوجه کشی را مشاهده کنید بدون اینکه بر روند جوجه کشی تأثیر بگذارد.

فروش دستگاه ‌جوجه‌کشی ۶۰۰۰تایی خارجی

فروش دستگاه ‌جوجه‌کشی ۶۰۰۰تایی خارجی

در ایران فروش دستگاه ‌جوجه‌کشی ایرانی و دستگاه ‌جوجه‌کشی خارجی در ابعاد و اندازه‌های مختلف توسط بسیاری از شرکت‌ها و مراکز پخش در سراسر کشور توزیع و به فروش رسانده می‌شود.اگر قصد خرید این محصولات را دارید می‌توانید به سایت ما سری بزنید و قیمت برندهای داخلی و خارجی دستگاه جوجه کشی را مشاهده کنید و مشخصات فنی و ابعاد و اندازه‌های دستگاه های جوجه کشی را با هم مقایسه کرده و با راهنمایی از مشاورین ما دستگاهی باکیفیت و کارایی بالا را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما