قیمت خرید دستگاه جوجه کشی طوطی

طوطی از جمله پرندگانی است که می ‌توان تخم آن را با استفاده از دستگاه های جوجه کشی هچ نمود. این تخم ها نسبت به شرایط دمایی و رطوبت بسیار حساس هستند بنابراین باید از دستگاه مناسب برای آنها استفاده شود.

قیمت خرید دستگاه جوجه کشی طوطی با توجه به ظرفیت و نوع تجهیزات مورد استفاده در آن متغیر است و خریداران می توانند جهت اطلاع از قیمت این دستگاه و سایر مشخصات آن به طور مستقیم با فروشنده آن ارتباط برقرار کنند.

قیمت خرید دستگاه جوجه کشی طوطی

آموزش نصب دستگاه جوجه کشی طوطی

آموزش نصب دستگاه جوجه کشی طوطی دستگاه جوجه کشی طوری ساختاری پیچیده ندارد و معمولا به صورت دیجیتالی بوده و همه آنچه برای رشد جنین لازم است توسط دستگاه فراهم می شود.

برای نصب این دستگاه باید ابتدا مخزن آب آن به طور کامل پر شود تا دستگاه رطوبت ساز بتواند رطوبت مورد نیاز تخم ها را تامین کند. این دستگاه بهتر است در ارتفاع حداقل یک متر از زمین قرار گیرد تا هوای سرد که معمولا در کف اتاق قرار دارد بر عملکرد آن تاثیر گذار نباشد.

تخم های طوطی به صورتی که نوک پهن آنها رو به بالا باشد را در داخل دستگاه قرار داده و درب آن ببندید و دما را را بر روی 37.5 درجه سانتی گراد قرار دهید و درجه رطوبت هم روی 60 درصد تنظیم شود چون بهترین میزان رطوبت برای تخم طوطی 58 تا 63 درجه سانتی گراد است.

با توجه به نوع تخم طوطی مدت زمان دوره هچ می تواند بین 18 تا 28 روز باشد که 3 روز قبل از اتمام دوره باید دما را روی 37.2 درجه سانتی گراد تنظیم نمود همچنین در سه روز آخر موتور چرخش تخم ها را خاموش کرد.

بازار توزیع دستگاه جوجه کشی طوطی

بازار توزیع دستگاه جوجه کشی طوطی

طوطی از جمله پرندگان زینتی می باشد که معمولاً تعداد تخم های قابل دسترس برای هچ نمودن آنها بسیار کم است و بنابراین از دستگاه های با ظرفیت کم برای تخم پرندگان استفاده می شود.

توزیع دستگاه جوجه کشی طوطی در بازار توسط فروشنده این محصول انجام می شود و آن را به همه خریداران در سراسر کشور تحویل می دهد. برای سفارش خرید این دستگاه لزومی به مراجعه حضوری نبوده و می توان از طریق همین وب سایت مشخصات آن را به طور کامل در بخش محصولات مطالعه نموده و در بخش فروش به صورت آنلاین ثبت سفارش را در سایت انجام داد.

همچنین خریداران می‌توانند از طریق لینک شبکه های اجتماعی که در وب سایت موجود است با فروشنده تماس مستقیم برقرار کنند و سوالات خود را در مورد نرخ روز این دستگاه و نحوه ارسال آن را جویا شوند.

خرید دستگاه از فروشنده به وسیله تماس تلفنی نیز امکان پذیر است و در صورت عدم دسترسی به اینترنت این روش می ‌تواند گزینه مناسب خرید مستقیم و بدون واسطه باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما