قیمت خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی

دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی، دستگاهی می باشد که تخم های نطفه دار طیور را به جوجه تبدیل می کند. این محصول دقیقا همان کاری را انجام میدهد که مرغ مادر با نشستن بر روی تخم ها انجام میدهد. مرغ مادر با نشستن روی تخم ها آنها را گرم و رطوبت مورد نیاز آنها را تامین می کند ، از سویی دیگر هر از گاهی آنها را میچرخاند. دستگاه های جوجه کشی نیز با مهیا کردن شرایط دمایی و رطوبتی مناسب برای پرنده ی مد نظر و چرخش به موقع و منظم ، بهترین شرایط لازم برای جوجه کشی از تخم نطفه دار را فراهم میکنند.

دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی دارای گردش هوای بسیار یکنواخت در تمام نقاط دستگاه بوده و با توجه به حجم دستگاه و نیاز بالای تخم به اکسیژن، توان بالایی در مقدار اکسیژن رسانی و دفع دی اکسید کربن دارد. توسط یک دماسنج جیوه ای بسیار دقیق، دمای تمام نقاط دستگاه در محل کارخانه اندازه گیری شده و گردش هوا به شکل مطلوب، بررسی و نهایی شده است. مورد بسیار مهمی که در گردش هوای صحیح دستگاه چک شده است این است که با نصب نوار‌‌های کاغذی در تمام قسمت‌‌های دستگاه، سرعت گردش هوا که باید به صورت کامل در تمام قسمت‌ها صورت پذیرد،چک شده و تایید نهایی شده است.

انواع دستگاه ‌جوجه‌کشی عبارت است از : دستگاه ‌جوجه‌کشی اسکندری، دستگاه ‌جوجه‌کشی درنا، دستگاه ‌جوجه‌کشی دماوند بلدرچین ، دستگاه ‌جوجه‌کشی فاخته، دستگاه ‌جوجه‌کشی کاکس و دستگاه ‌جوجه‌کشی خارجی

قیمت خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی

مشخصات فنی دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی

مشخصات فنی دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی مشخصات فنی دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی دارای سه سنسور همزمان، شانه همه کاره بدون نیاز به تعویض، امکان جوجه کشی همزمان از تخم چند پرنده مختلف، بدنه PVC محکم و یکپارچه کاملا هایژنیک، شاسی های آلومینیومی آنادایز شده تحت حرارت لیزری و بدنه کلی هوابند و آنتی باکتریال می باشد.

فروش بهترین انواع دستگاه ‌جوجه‌کشی

فروش بهترین انواع دستگاه ‌جوجه‌کشی خرید ماشین جوجه کشی امری رقابتی است، پس فروش دستگاه ‌جوجه‌کشی بسیار بالا می باشد، رقابتی که بین شرکت های مختلف به وجود آمده و هر کدام از آنها در تلاشند که در این رقابت پیروز شوند. هر کدام از این شرکت ها امکانات خاصی در محصولات خود طراحی نموده اند و می توان گفت محصول هر شرکت مزیت خاص خود را دارد. فروشگاه چیکن هچ صادقانه تمامی مشخصات فنی محصولات موجود در بازار را برای شما شرح میدهد و سبب میشود مناسب ترین و بهترین ماشین جوجه کشی را انتخاب نمایید.

در فروشگاه چیکن می‌توانید کامل ترین و بروز ترین و برترین لیست قیمت دستگاه ‌جوجه‌کشی ایرانی و خارجی را مشاهده کنید.

تمامی دستگاه ‌جوجه‌کشی موجود در فروشگاه چیکن با قیمت کارخانه به بازار عرضه می شود.

قیمت دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌۳۰۰۰‌ تایی با توجه به ظرفیت و امکانات آن ها متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما