قیمت انواع دستگاه جوجه کشی 48 تایی

در دنیای امروز به دلیل افزایش جمعیت و رشد انبوه مصرف و استفاده از مرغ و تخم مرغ روی آوردن به دستگاه های جوجه کشی بسیار زیاد شده است. در دستگاه جوجه کشی تخم مرغ هایی را که می شود به جوجه تبدیل کرد، درون آن قرار می دهند و پس از زمان مشخصی جوجه ها از تخم خود خارج می شوند. قیمت انواع دستگاه جوجه کشی 48 تایی بستگی به نوع جنس و مدل آن دارد.

قیمت انواع دستگاه جوجه کشی 48 تایی

آموزش شستشو دستگاه جوجه کشی

آموزش شستشو دستگاه جوجه کشی دستگاه های جوجه کشی انواع مختلفی دارند، که شما با توجه به سلیقه و کاری که می خواهید انجام دهید آن را انتخاب و خریداری می کنید. شاید برای شما این سوال پیش آمده که چگونه دستگاه باید شسته شود؟ آموزش شستشو دستگاه جوجه کشی به این گونه است، که در مرحله اول باید آن را به طور کامل خاموش کنید.

برای آن که تخم های سالم و بدون ضربه در دستگاه باشد، باید تخم مرغ های آلوده را حذف یا به طور کامل تمیز کنید. برای تمیز کردن تخم ها باید جوری عمل کنید؛ که هیچ خراشی روی پوسته نقش نبندد.

در گذشته های دور دستگاه جوجه کشی به نوع دیگری بوده، بسیار سخت تر و با زمان بیش تری محصول آماده می کرده، اما با رشد جمعیت مردم به فکر گسترش و پیشرفت عملکرد دستگاه جوجه کشی مدل ۴۸ تایی شدند.

اگر تخمی آلوده است نباید آن را در دستگاه قرار داد، زیرا باعث آلودگی بقیه تخم ها هم می شود، باید سریع تخم آلوده به کود را بردارید تمیز کنید، و بعد آن را داخل دستگاه قرار دهید. زمان خارج شدن تخم از پرنده، تخم مرطوب است، اما زمانی که در هوا قرار می‌گیرد خشک می شود.

پس از خشک شدن این لایه مرطوب یک پوشش بسیار نازک ولی محکم را روی سطح تخم به وجود می آورد که به این لایه پروتئین با کوتیکول گفته می شود. کار اصلی کوتیکول مانع شدن از دست نرفتن آب و ورود باکتری ها به درون تخم است. کوتیکول اولین مانع در برایر ورود آلودگی ها است.

سفارش انواع دستگاه جوجه کشی 48 تایی

سفارش انواع دستگاه جوجه کشی 48 تایی دستگاه جوجه کشی وسیله ای است که از گذشته مورد استفاده بوده است. دستگاه جوجه کشی مدل ۴۸ تایی از جنس و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. دستگاه جوجه کشی گازی نوعی دیگر از مدل های دستگاه می باشد، که بسیار پر طرفدار و خوب است.

اگر تخم ها را به صورت آلوده در دستگاه قرار دهید، و قارچ وارد تخم ها شده باشد و در داخل دستگاه جوجه کشی قرار دهید، قارچ ها به علت فراهم بودن مکان و داشتن شرایط مناسب به سرعت رشد کرده و تمام تخم ها را آلوده می کند، و جنین ها میمرند، سرعت رشد قارچ بسیار سریع است.

در بیشتر مواقع تخم هایی که رو به منفجر شدن هستن، رنگ آن ها تغییر می کند، و رنگ سفید به رنگ آبی تبدیل می شود. دستگاه جوجه کشی دماوند بسیار خوب و با کیفیت است.

برای سفارش انواع دستگاه جوجه کشی ۴۸ تایی می‌توانید به نمایندگی ها مراجعه کنید و سفارش خود را چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری ثبت کنید، که قیمت دستگاه جوجه کشی ۴۸ تایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما