قیمت انواع دستگاه جوجه کشی گازی

قیمت انواع دستگاه جوجه کشی گازی نسبت به تجهیزاتی که از نیروی برق برای تولید جوجه استفاده می کنند، در میان فروشگاه ها متفاوت بوده که با در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه و میزان و نوع تجهیزات، قیمت گذاری می شود. دستگاه جوجه کشی وارداتی یکی از تجهیزات پیشرفته و هوشمندی است که توسط گاز کار می کند و توان بالایی در تبدیل تخم ها به جوجه دارد. برخی از دستگاه هایی که از کشورهای دیگر وارد ایران شده‌اند، دارای نمایندگی های گسترده ای بوده تا مشتریان بتوانند از خدمات پس از فروش آنها استفاده کنند.

قیمت انواع دستگاه جوجه کشی گازی

آموزش کار با دستگاه جوجه کشی اسکندری

آموزش کار با دستگاه جوجه کشی اسکندری برای اینکه بتوانید تعداد زیادی از تخم ها را توسط دستگاه تبدیل به جوجه کنید، می بایست از تخم های سالم و تازه که دارای نطفه میباشند تهیه کرده و با قرار دادن آنها در دستگاه جوجه کشی، طی مدت زمان مشخص انواع جوجه را تولید نمایید.
یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه جوجه کشی با کیفیت، ثابت نگه داشتن دما و رطوبت در طول فرآیند جوجه کشی می باشد که علاوه بر این باید عمل چرخش آنها را نیز انجام دهد.

دستگاه جوجه کشی پیشرفته ای که به صورت صنعتی یا خانگی تهیه کرده‌اید، باید در مکانی به دور از رطوبت قرار گرفته تا مشکلی در قطعات دستگاه به وجود نیاید. اغلب دستگاههای تولیدی از محصولات پلاستیکی فشرده و مقاوم یا فلز ساخته شده‌اند که باید در مکان سربسته و خشک قرار گیرند.

قبل از جوجه کشی باید حتماً از محافظ برق مخصوص استفاده نمایید تا در صورت بروز نوسانات برقی مشکلی برای دستگاه پیش نیاید. پس از آن، مقداری آب به ظرف مخصوص رطوبت دستگاه اضافه نمایید که به صورت دوره ای باید آب درون ظرف را مورد بررسی قرار دهید.
پس از قرار دادن تخم ها بر روی شانه ها، دما و رطوبت را با توجه به نوع تخم تنظیم نمایید و از دماسنج برای بررسی دقیق بودن دمای داخل دستگاه اطمینان حاصل نمایید. سنجش دما باید در ابتدا به صورت روزانه مورد بررسی قرار گیرد تا از نوسانی نبودن آن اطمینان کسب کنید.

فروش مستقیم انواع دستگاه جوجه کشی گازی

فروش مستقیم انواع دستگاه جوجه کشی گازی با فروش مستقیم انواع دستگاه جوجه کشی گازی، می توانید بدون نیاز به واسطه این دستگاه ها را تهیه و استفاده نمایید که اگر می خواهید این کار را به صورت گسترده انجام دهید، بهتر است چند دستگاه با برندهای مختلف به صورت عمده تهیه کرده تا قیمت پایین تری برای آنها پرداخت نمایید.

برای خرید انواع دستگاه جوجه کشی گازی و برقی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ما نیز اقدام نموده که همکاران ما سعی می کنند دستگاهی مطابق با نیاز شما در اختیارتان قرار دهند تا بالاترین راندمان را از آن بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما