قیمت انواع دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا

به طور کلی نمی توان برای قیمت انواع دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا یک قیمت واحد ارائه کرد. چرا که قیمت دستگاه جوجه کشی پرندگان زینتی یا دستگاه جوجه کشی هزارتایی که جزء دستگاه های ظرفیت بالا محسوب می شوند؛ هر روز در حال تغییر می باشند. از سوی دیگر با توجه به تغییراتی که هر روز در بازار دلار و سکه مشاهده می شود؛ هزینه تولید این دستگاه ها تغییر پیدا می کند.

قیمت انواع دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا

بررسی خصوصیات دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا

بررسی خصوصیات دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا به طور کلی 48 ساعت طول می کشد تا نطفه های درون تخم ها به پایداری لازم برای جوجه کشی برسند. در این زمان بهتر است یک دستگاه جوجه کشی را روشن بگذارید تا آماده پذیرش تخم ها شود. یکی از مهم ترین خصوصیات مربوط به دستگاه های با ظرفیت بالا این است که نیازی به این کار ندارد. این دستگاه ها را می توان سریع پر و خالی کرد.

از سوی دیگر با توجه به ظرفیت بالای آن ها سینی های زیاد تر و متفاوتی دارند. برای مثال نمی توان برای جوجه کشی کاسکو که تخم بزرگ تری دارد از همان سینی و ظرفیت دستگاه جوجه کشی مرغ عشق استفاده کرد.

در دستگاه های جوجه کشی با ظرفیت بالا اهمیت تعیین دما، رطوبت و اکسیژن بیش از پیش دیده می شود. بنابراین دستگاه جوجه کشی پرندگان زینتی با ظرفیت بالا زمانی خوب و مناسب است که علاوه بر قیمت، از توان کنترلی بالایی نیز برخوردار باشد. توان کنترل منظور توان کنترل مواردی همچون رطوبت و چرخش می باشد.

بررسی بازار داخلی دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا

بررسی بازار داخلی دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا توجه داشته باشید که بازارهای داخلی یکی از بهترین ظرفیت های توزیع این دستگاه ها را دارند. البته در صورتی که این دستگاه ها از کیفیت کافی برای این کار برخوردار باشند.

برای مثال یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود بازار داخلی این دستگاه ها برای تولید کنندگان داخلی رونق داشته باشد؛ توان کنترلی و کیفیت واشرهای این دستگاه ها است. دقت داشته باشید که واشرهای کنار درب این دستگاه ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. چرا که این واشر ها هستند که تضمین کننده پایداری دما و رطوبت درون دستگاه می باشند.

این دستگاه ها را می توان در انواع مراکز توزیع یافت. البته توجه داشته باشید که اگر قیمت برایتان از اهمیت بالاتری نسبت به کیفیت برخوردار است؛ می توانید یکی از ساده ترین این دستگاه ها را خریداری کنید.

دستگاه هایی که از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و تولید داخل نباشند؛ ممکن است جوجه های شما را به دام مرگ بیندازند. از این رو لازم است کیفیت بیشتر از قیمت انواع دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا برایتان مهم باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما