قیمت انواع دستگاه جوجه کشی زغالی

اگر می خواهید به کسب و کار خود رونق دهید و به فکر یک کار ساده و کم هزینه ولی پر سود هستید بهتر است یکی از دستگاه های جوجه کشی را تهیه کنید و به پرورش انواع تخم های نطفه دار کمیاب بپردازید. دستگاه جوجه کشی زغالی یکی از انواع دستگاهی می باشد که با زغال کار می کند. دستگاه جوجه کشی در اندازه های متفاوتی می باشد. قیمت انواع دستگاه جوجه کشی زغالی به کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد آن بستگی دارد.

قیمت انواع دستگاه جوجه کشی زغالی

مزیت های استفاده از دستگاه جوجه کشی اسکندری

مزیت های استفاده از دستگاه جوجه کشی اسکندری همانطور که می دانید دستگاه جوجه کشی شرایط دمای پرنده مادر را به خوبی برای تخم نطفه دار به وجود می آورد. جوجه کشی در گذشته کار بسیار سختی بوده است ولی امروزه با به وجود آمدن این دستگاه علاوه بر کار آسان تر سرمایه گذاری با اطمینانی خواهید داشت. در ادامه مزیت های استفاده از دستگاه جوجه کشی اسکندری را برایتان شرح می دهیم که عبارت اند از:

  • از مزیت بارز این دستگاه این است دارای شانه های سایزک، شانه های غلتانی و شاخک دار می باشد و تخم نطفه دار تمام پرندگان را می توانید در آن قرار دهید و نیازی به خرید شانه های اضافی نمی باشد.
  • در دستگاه جوجه کشی عالی اسکندری تخم ها را می توانید به صورت افقی نیز در شانه ها قرار دهید همین امر موجب می گردد به صورت 360 درجه بچرخد و فرآیند تبدیل تخم به جوجه به خوبی رعایت شود و در زمان مناسب جوجه از تخم بیرون بیاید.
  • این دستگاه بدنه مقاوم و ضد زنگ دارد و از جنس pvc درست شده است و ماندگاری بیشتری دارد همچنین رویه آن از کریستال نشکن درست شده است که به خوبی می توانید این تخم ها را ببینید و حرکات آن را مشاهده فرمائید.
  • دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک مجهز به سنسور های قوی می باشد که رطوبت و دما را اندازه گیری می کند و دارای سنسور های یدکی نیز می باشد که در مواقعی که این سنسور ها از کار بیفتد آن نیز فعالیت خود را آغاز می کند و دمای تخم را به خوبی نشان می دهد.

نمایندگی عرضه انواع دستگاه جوجه کشی زغالی

نمایندگی عرضه انواع دستگاه جوجه کشی زغالی انواع دستگاه جوجه کشی زغالی در اکثر شهر های ایران دارای نمایندگی عرضه می باشد به همین خاطر مصرف کنندگان این دستگاه با خیال راحت آن را خریداری کرده و در محیط های مناسب آن را مورد استفاده قرار می دهند.

نمایندگی عرضه انواع دستگاه دارای قطعات محکم و با کیفیتی می باشد به همین خاطر طرفدار دستگاه جوجه کشی زغالی بیشتر می باشد این نمایندگی محصول خود را از طریق سایت زیر ارائه می دهد. خریداران به راحتی می توانند با دیدن انواع دستگاه نمونه ای از آن را تهیه و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما