قیمت انواع دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک

از میان انواع دستگاه های جوجه کشی که برای هچ کردن تخم مرغ های نطفه دار مورد استفاده قرار می گیرند دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک از کارایی بسیار بهتری برخوردار و عملکرد خوبی را از خود نشان داده است به همین دلیل استفاده از آن یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد.

قیمت انواع این دستگاه با توجه به ظرفیت آن متغیر است و خریداران از سراسر کشور می توانند جهت اطلاع از قیمت روز این محصول با فروشنده معابر آن تماس مستقیم برقرار کنند و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورند.

قیمت انواع دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک

مناسب ترین دستگاه جوجه کشی برای پرورش هدهد

مناسب ترین دستگاه جوجه کشی برای پرورش هدهد هد هد از پرندگان زینتی می باشد و هچ نمودن تخم های آن بسیار کار مشکلی است. این پرنده تعداد تخم کمی می گذارد بنابراین دسترسی به تخم های آن با محدودیت مواجه است و باید سعی شود از تعداد تخم های موجود بیشترین تعداد جوجه را به دست آورد.

دستگاه جوجه کشی خارجی تمام اتوماتیک سایز با ظرفیت کن یکی از بهترین و مناسب ترین دستگاه ها برای هچ کردن تخم های هدهد است تا بتوان پرورش هدهد را انجام داد. این دستگاه ظرفیت تعداد محدودی تخم را دارد و کاملا اتوماتیک است و فقط گاهی باید آن را بازدید نمود و از تنظیم بودن شرایط دمایی و رطوبتی و چرخش تخم ها اطمینان حاصل کرد.

این دستگاه وزن بسیار کمی دارد و به راحتی قابل حمل و نقل است همچنین دارای بدنه از جنس کامپوزیتی یا پی وی سی است و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

تخم های هدهد شرایط ویژه ای را برای هچ شدن نیاز دارند که می توان این شرایط را به خوبی به وسیله این دستگاه های خارجی ایجاد نمود تا بتوان نتیجه مطلوب را به دست آورد و حداکثر تعداد جوجه هدهد را از تخم های در دسترس بتوان کسب کرد.

عرضه کنندگان برتر دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک

عرضه کنندگان برتر دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک عرضه کنندگان برتر دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک این دستگاه را در ابعاد از کوچک تا بزرگ به بازار ارائه می کنند. دستگاه جوجه کشی بزرگ در کارخانه های جوجه کشی بیشترین کاربرد را دارد و برای تامین نیاز واحدهای پرورش مرغ یا بوقلمون مورد استفاده قرار می گیرد و دستگاه جوجه کشی در ابعاد و ظرفیت کوچک برای هچ تخم پرندگان زینتی مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه کنندگان برای ارائه این دستگاه ها از روش فروش مستقیم استفاده می کنند و بدون واسطه از طریق همین وب سایت انواع محصولات خود را برای مشاهده به خریداران عرضه کرده و آنها می توانند از این طریق و پس از استعلام قیمت آنلاین بسیار راحت و تنها با چند کلیک ثبت سفارش خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما